کد خبر : 21819
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 8:36

جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

سومین جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دفتر ریاست اداره  آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد. آگاهسازی عمومی، ایجاد یک جبهه گسترده مردمی یکپارچه علیه تولید، توزیع، نگهداری، حمل و مصرف مواد مخدر و استفاده از همه ی ظرفیت های مردمی و دولتی برای ارشاد و اقناع و هدایت آلودگان، اصلاح و درمان و

سومین جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دفتر ریاست اداره  آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.dsc0424677
آگاهسازی عمومی، ایجاد یک جبهه گسترده مردمی یکپارچه علیه تولید، توزیع، نگهداری، حمل و مصرف مواد مخدر و استفاده از همه ی ظرفیت های مردمی و دولتی برای ارشاد و اقناع و هدایت آلودگان، اصلاح و درمان و ساماندهی آنان، منزوی سازی و سپس برخورد قانونی با آلودگانی که بر خطا اصرار دارند از راهبردهای مربوط به طرح کرامت می باشد.
در راستای اهداف فوق سومین جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور اعضای مربوطه در دفتر ریاست اداره اداره  آموزش و پرورش پیربکران  برگزار شد. در این جلسه مقرر شد دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان  با موضوعات فضای مجازی، مبارزه با مواد مخدر و مهارت های ارتباطی برگزار شود.
ضمن اینکه کارگاه های آموزشی با موضوعات دوره بلوغ، روش های مطالعه و ایجاد انگیزه برای اولیا دانش آموزان برگزار شود. گنجاندن موضوعات مربوط به تربیت بدنی، اجرای جشنواره نوجوان سالم، تشکیل دبیرخانه مربوط به این طرح، بحث درباره این طرح در جلسات شورای معلمان، اجرای جشنواره سرود به اعتیاد بگو نه و … از موارد پیشنهادی در این جلسه بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc