کد خبر : 22197
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 20:43

شورای سیاستگذاری کنگره شهدا شهرستان فلاورجان / ۱۳۰۰شهید۳۰سردار و۷شهیدمدافع حرم

جلسه شورای سیاستگذاری کنگره شهدا شهرستان فلاورجان که باحضور فرماندار وامام جمعه نماینده مردم درشهرستان وباحضورجانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد دراین جلسه هدایت فرماندارفلاورجان گفت :سازمان دهی کنگره۱۳۰۰شهیدو۳۰سردار شهرستان برای فلاورجان برکتی بوده وان شالله بتوانیم در عمق بخشی به فرهنگ ایثاروشهادت وزنده نگه داشتن یادوخاطره شهداکه اجر آن کمتر از شهادت نیست نقش بسزایی

جلسه شورای سیاستگذاری کنگره شهدا شهرستان فلاورجان که باحضور فرماندار وامام جمعه نماینده مردم درشهرستان وباحضورجانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد دراین جلسه هدایت فرماندارفلاورجان گفت :سازمان دهی کنگره۱۳۰۰شهیدو۳۰سردار شهرستان برای فلاورجان برکتی بوده وان شالله بتوانیم در عمق بخشی به فرهنگ ایثاروشهادت وزنده نگه داشتن یادوخاطره شهداکه اجر آن کمتر از شهادت نیست نقش بسزایی راایفاکنیم.
هدایت در ادامه افزود: باتوجه به ارزش وجایگاه شهدا دستگاههای اجرایی شهرستان باتمام ظرفیت درخدمت هرچه بهتر برگزارشدن این برنامه فرهنگی ومعنوی درشهرستان می باشند‌.
درادامه جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج)  با اشاره به این مطلب که اصفهان استانی ویژه است تصریح کرد: ۱۰ درصد کل شهدای کشور از استان شهید پرور اصفهان بوده اند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا ادامه داد: یک استان مانند خوزستان و یا کردستان هم مرز با عراق بودند و آمار بالای شهدا برای آنها طبیعی است ولی وقتی می بینیم اصفهان هزار کیلومتر با مناطق مرزی فاصله داشته و از همه این استان ها تعداد بیشتری شهید داده است ویژه بودن آن را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: اصفهان به عنوان یک استان مرکزی از خوزستان مرزی بیشتر شهید داده است و یا کردستان در مجموع پنج هزار شهید داده است و این درحالی است که بیش از پنج هزار نفر از شهدای استان اصفهان در آن استان به شهادت رسیده اند.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در ادامه با اشاره به این موضوع که طبق مصوبه قرار بر این شده است که شهرستان هایی که بیش از هزار شهید تقدیم به انقلاب و نظام کرده اند یک کنگره شهدا برگزار کنند خاطر نشان کرد: شهرستان فلاورجان با بیش از ۱۳۰۰ شهید والا مقام جز شهرستان هایی است که در سال ۱۳۹۶ کنگره سرداران و شهیدانش را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: ۱۳۰۰ شهید از یک شهرستان آمار کمی نیست و این نشان می دهد در مقابل عظمت و بزرگی کار آنها ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم چرا که شهرستان فلاورجان همین الان نیز در صف مدافعان حرم  جایگاه بسیار ویژه ای دارد.
به گفته وی، از ۲۶ شهید مدافع حرم استان اصفهان هفت شهید متعلق به این شهرستان است و ما باید بدانیم در قبال این شهدا چه وظیفه ای داریم.
سردار فدا با بیان این مطلب که شهرستان فلاورجان به عنوان شهرستان الگو در طرح ملی کرامت انتخاب شده است اظهار کرد: از برنامه ها و ظرفیت کنگره می توان در امتداد تحقق برنامه های طرح کرامت استفاده کرد و به بهترین شکل از طریق کنگره شهدا به تبین و توضیح طرح کرامت برای مردم پرداخت.
79032849_88060724cbacc photo_2017-01-29_07-41-50.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc