کد خبر : 23643
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 18:06

چهاردهمین جشن پایان سال سبک کامبت استان اصفهان برگزار شد

به همّت رئیس سبک کامبت استان اصفهان شیهان محمد بازآمدچهاردهمین دوره جشن پایان سال و تجلیل از قهرمانان سبک کامبت مورخ ۲۰/۱۲/۹۵ در شهرستان فلاورجان با حضور حدود ۵۴۰ نفر از ورزشکاران ، مربیان ، خانواده ها و مسئولین ورزشی برگزار شد . در ابتدای برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای سرود

به همّت رئیس سبک کامبت استان اصفهان شیهان محمد بازآمدچهاردهمین دوره جشن پایان سال و تجلیل از قهرمانان سبک کامبت مورخ ۲۰/۱۲/۹۵ در شهرستان فلاورجان با حضور حدود ۵۴۰ نفر از ورزشکاران ، مربیان ، خانواده ها و مسئولین ورزشی برگزار شد .
در ابتدای برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای سرود ملی سپس با اجرای برنامه های متنوع ورزشی و نمایشات زیبا و خیره کننده ورزشکاران کامبت دراجرای حرکات انواع سلاح سرد ، دفاع شخصی ، آکروبات ، فرم ، شکستن اجسام سخت ، همچنین آیتم های مهیّج دیگر ادامه یافت واز ورزشکاران ، قهرمانان ،پیشکسوتان، نمایندگان شهرستان ها و خانواده های نمونه سال ۹۵ با اهداء لوح و کادو تقدیر و تجلیل به عمل آمد .
در این مراسم میمانان ویژه و مدعوین محترم زیادی حضور بهم رسانیدند که مهمترین آنها می توان به استاد حیدرعلی شجاعی قهرمان جهان ،پیشکسوت بزرگ و افتخار کشور ، استاد حمید قلی زاده رکورد دار و قهرمان جهان، رئیس کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های رزمی و رئیس سازمان ثبت رکورد هنرهای رزمی (Imarooo) نام برد.
لازم به ذکر است در این برنامه از سوی سازمان جهانی ثبت رکورد هنرهای رزمی(Imaroo)، محمد بازآمد به عنوان نماینده این سازمان در استان اصفهان معرفی و مشغول به کار گردید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc