کد خبر : 23895
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1396 - 13:10

دیدار نوروزی فرماندار فلاورجان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

دیدار نوروزی فرماندار فلاورجان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

  فرماندار شهرستان  فلاورجان با خانواده شهید مجید جعفری در آغاز سال جدید دیدار کرد. فرماندار فلاورجان در بازدید از پدر شهید مجید جعفری گفت:اگر امروز در آرامش و امنیت به دیدار همدیگر میرویم وعید سال نوراجشن می گیریم,فراموش نکنیم چه کسانی هزینه این آرامش را قبلا حساب کرده اند. مهندس هدایت فرماندار شهرستان در آغاز

 

فرماندار شهرستان  فلاورجان با خانواده شهید مجید جعفری در آغاز سال جدید دیدار کرد.

فرماندار فلاورجان در بازدید از پدر شهید مجید جعفری گفت:اگر امروز در آرامش و امنیت به دیدار همدیگر میرویم وعید سال نوراجشن می گیریم,فراموش نکنیم چه کسانی هزینه این آرامش را قبلا حساب کرده اند.
مهندس هدایت فرماندار شهرستان در آغاز سال جدید برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وهمچنین خانواده محترم وعزیز شهدا از پدر شهید مجید جعفری در شهر کلیشاد وسودرجان عیادت وایام نوروز وسال جدید را به وی وخانواده محترمشان تبریک گفت وبرای ایشان از درگاه خداوند متعال سلامتی وشفای عاجل خواستار شد.
وی گفت: اگر امروز در آرامش و امنیت به دیدار همدیگر میرویم وعید سال نوراجشن می گیریم,فراموش نکنیم چه کسانی هزینه این آرامش را قبلا حساب کرده اندو همچنین بااشاره به حدیث معصوم که فرموده اند سلامتی وامنیت دو نعمت مجهول هستند گفت باید قدر این نعمت ها را بدانیم ودر همه حال شاکر وسپاسگزار خدا باشیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc