کد خبر : 23978
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1396 - 13:50

ثبت نام ۶۴۷ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهرستان فلاورجان / ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد :ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش یکی از اهداف مهم انتخابات است. آمار نهایی ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای شهر و روستا در شهرستان از زبان فرماندار: فرماندار فلاورجان گفت: با پایان یافتن زمان ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فلاورجان، ۶۴۷نفر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد :ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش یکی از اهداف مهم انتخابات است.
آمار نهایی ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای شهر و روستا در شهرستان از زبان فرماندار:
فرماندار فلاورجان گفت: با پایان یافتن زمان ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فلاورجان، ۶۴۷نفر نام خود را به عنوان داوطلب در ستاد انتخابات به ثبت رساندند.
 وی ادامه داد:در مجموع کل نیز۵۹۳نفر  از داوطلبان ثبت نام در پنجمین دوره  شوراهای اسلامی  شهر و روستای شهرستان  فلاورجان   مرد   و ۵۴نفر از داوطلبان زن  می باشند.
فرماندار فلاورجان افزود: در حوزه شهری از مجموع ۲۱۳ نفر از داوطلبان ثبت نام عضویت شوراهای اسلامی شهر و ۱۸۲نفر مرد  و ۳۱نفر زن می باشند. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان


وی در ادامه افزود :از مجموع تعداد ۴۳۴  نفر   از داوطلبان  عضویت در  شوراهای اسلامی روستا  در بخشداری ها   411 نفر مرد و ۲۳  نفر زن داوطلب ثبت نام نموده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد : ۲۲۴ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس، ۳۳نفر فوق لیسانس و۱نفر دکترا  و ۵۹ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و ۴ نفر نیز دارای  مدرک حوزوی و ۲۱۰ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بقیه داوطلبان نیز با سواد خواندن ونوشتن  هستند  .
وی تصریح کرد : از میان ثبت نام شدگان ۴۴۰نفر سابقه عضویت در شوراهای شهر و روستا را ندارند و ۲۰۷ نفر  نیز سابقه عضویت در شورا را دارند .
فرماندار فلاورجان در ادامه  با تقدیر از زحمات عوامل ثبت نام مستقر در ستاد انتخابات در فرمانداری وبخشداری ها طی یک هفته اخیر تصریح کرد: حضور داوطلبان گرامی و پوشش رسانه ای تلاشگران عرصه قلم را ارج می نهیم و انتظار داریم ادامه مسیر انتخابات نیز با تاکید بر التزام به قانون و قانونمداری از سوی همه عوامل برگزاری، داوطلبان و اصحاب رسانه به نحوی مطلوب انجام شود.
مهندس هدایت با تاکید بر اینکه ، نامنویسی داوطلبان، اولین گام انتخابات است یادآور شد: هنوز صلاحیت هیچکدام از داوطلبان تایید نشده و در مراحل بعد بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ایجاد شور انتخاباتی توام با آرامش یکی از اهداف مهم انتخابات است افزود: ملاک عمل برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات بی طرفی کامل و ایجاد اعتماد با اجرای سالم و قانونی و بی طرفانه فرایند انتخابات است.
هدایت اظهار داشت: تمامی داوطلبان ثبت نامی انتخابات مورد احترام هستند و این مردم هستند که نهایتا در انتخابات نمایندگان خود را بر می گزینند و قطعا همه باید به رای و نظر مردم احترام بگذارند.
فرماندار فلاورجان هرگونه اظهارنظر از سوی دست اندرکاران انتخابات له یا علیه کاندیداها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: حرمت کاندیداها باید رعایت شود و ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم در برخورد با کاندیداها با نهایت بی طرفی و منطبق با قانون عمل کنیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc