کد خبر : 24204
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 16:15

۱۴۶ هزار مسافر نوروزی به شهرستان فلاورجان سفر کردند

فرماندار فلاورجان عنوان کرد: ۱۴۶هزار مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی ،مذهبی ،گردشگری ،طبیعی شهرستان فلاورجان در ایام نوروز ۹۶ بازدید کردند . اصغر هدایت اظهار داشت: بر اساس گزارش‌ دستگاه‌های خدمت‌رسان سفرهای نوروزی، در ایام تعطیلات نورزی امسال ۱۴۶ هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان شده اند وی با بیان اینکه گردشگران و مسافران

فرماندار فلاورجان عنوان کرد: ۱۴۶هزار مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی ،مذهبی ،گردشگری ،طبیعی شهرستان فلاورجان در ایام نوروز ۹۶ بازدید کردند .
اصغر هدایت اظهار داشت: بر اساس گزارش‌ دستگاه‌های خدمت‌رسان سفرهای نوروزی، در ایام تعطیلات نورزی امسال ۱۴۶ هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان شده اند
وی با بیان اینکه گردشگران و مسافران در ایام نوروز برای اقامت استقبال خوبی از شهرستان فلاورجان نسبت به سال گذشته داشته اند افزود : تاکنون ۸۷۰۰ نفر در مکان‌های پیش‌بینی شده در شهرستان اقامت داشتند. که این رقم نسبت با مدت مشابه سال گذشته رشد۲۰۰ درصدی داشته است .
وی افزود :درایام تعطیلات امسال گردشگران و مسافران در اماکن اقامتی دولتی و پایگاه های اسکان آموزش و پرورش اسکان شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه ۵۳هزار نفر در نوروز امسال از جاذبهای تاریخی فرهنگی شهرستان فلاورجان دیدن کردندافزود : شهرستان فلاورجان ۴۶۴ اثر واجد ارزش تاریخی داردکه ۲۷ ‌اثر از این آثار در فهرست آثار ملی ثبت شده است و ۱۲۱ اثرنیز ، برج‌های کبوترخانه این شهرستان را شامل می‌شود.
وی در ادامه افزود پل های تاریخی شهرستان فلاورجان و بقعه تاریخی پیربکران بیشترین بازدید را در بین آثار تاریخی به خود اختصاص داده اند .
وی درادامه بابیان اینکه بیش از ۲۰۰۰۰ نفر زائر و مسافر به زیارت بقاع متبرکه این شهرستان مشرف شده اند افزود :استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی و برنامه‌ریزی برای تبدیل کردن بقاع به قطب‌های فرهنگی،‌ تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فرهنگی مردم و زائران نوروزی در شهرستان فلاورجان با جدیت تمام در قالب طرح آرامش بهاری انجام شد .
وی افزود :در ایام نوروز نیز بیش از ۷۳هزار نفر از جاذبه های طبیعی ودست ساز شهرستان دیدن کردند وشهرستان فلاورجان امکانات تفریحی زیادی را برای جذب گردشگران به این مکان ها فراهم کرده است.
رئیس ستادخدمات سفر شهرستان تصریح کرد: در ایام نوروز ادارات شهرستان با ستاد خدمات سفر هماهنگ شده و در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تلاش زیادی کردند.
هدایت در پایان ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر و ادارات مربوط افزود :از طرح ها وبرنامه ها بخش های خصوصی در رونق و جذب گردشگر در شهرستان فلاورجان استقبال می کنیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc