کد خبر : 26480
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 15:29

کارگاه آموزشی اختلالات رفتاری کودکان برای همیاران در بهزیستی فلاورجان

کارگاه آموزشی همیاران و هم اندیشان شهرستان فلاورجان در بهزیستی فلاورجان با موضوع اختلالات رفتاری کودکان (۳۰ خرداد) برگزار شد. خانم دکتر امیری  در این کارگاه آموزشی در رابطه  با اختلالات کودگان به نشانه های فیزیکی و شناختی اشاره کرد وگفت:از اضطراب های موجود در کودکان که باعث اختلالات رفتاری می شود باید جلوگیری شود. امیری نشانه

کارگاه آموزشی همیاران و هم اندیشان شهرستان فلاورجان در بهزیستی فلاورجان با موضوع اختلالات رفتاری کودکان (۳۰ خرداد) برگزار شد.



خانم دکتر امیری  در این کارگاه آموزشی در رابطه  با اختلالات کودگان به نشانه های فیزیکی و شناختی اشاره کرد وگفت:از اضطراب های موجود در کودکان که باعث اختلالات رفتاری می شود باید جلوگیری شود.

امیری نشانه های فیزیکی را  مثل عرق کردن وتپش قلب عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در کودکان معمولی می باشد و باید تحت کنترل قرار گیرد.و نشانه های شناختی را مشغولیت ،حافظه فعال،مشغولیت  فکری و روش های درمان آن 

وی در ادامه افزود : درمان زمانی شروع می شود که همه موارد بررسی بشود از پیشینه کودک،نوع تربیت  و تنبیه کودک ، وضعیت خانوادگی و بر اساس آن نسخه صادر شود.

سرکار خانم  امیری کارشناس ارشد روان شناسی  کودک و نوجوان در پایان گفت:کودک و نوجوان همیشه یک ترس درونی دارد که می بایست ذهن آن را تغییر بدهیم تا از توهم وترس دور شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc