کد خبر : 27
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1397 - 19:56

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا درشرایطی با شکست سرخپوشان به پایان رسید که شاگردان برانکو با یک تساوی می توانستند قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنند. به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا درشرایطی با شکست سرخپوشان به پایان رسید که شاگردان برانکو با یک تساوی می توانستند قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سایپا به اتمام رسید. آرمان رمضانی(۲۲) و امید خالدی(۲۵) برای سایپا و علی علیپور(۷۵ – پنالتی) برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس در غیاب ملی پوشانش به این مسابقه پای گذاشته بود و غیبت نفرات اصلی خودش را در نیمه اول به شدت احساس کرد.

ابتدا آرمان رمضانی در دقیقه ۲۲ گل اول را در صحنه ای مشکوک به آفساید برای سایپا به ثمر رساند. شاگردان برانکو که عملکرد ضعیفی در دقایق میانی نیمه اول داشتند، در دقیقه ۲۶ روی ضربه سر امید خالدی گل دوم را دریافت کردند.

پرسپولیس بعد از این دو گل بر شدت حملاتش افزود. در دقیقه  ۳۰ علی علیپور با ضربه سر تیرک دروازه سایپا را به لرزه درآورد ولی موقعیت های این تیم از دست رفت تا نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.

در نیمه دوم سرخپوشان تلاش زیادی کردند تا گل های خورده را جبران کنند. شاگردان برانکو صاحب فرصت های زیادی هم شدند اما دفاع چند لایه سایپا اجازه رسیدن به گل را نداد تا اینکه دقیقه ۷۵ علی علیپور از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها را جبران کرد.

در دقایق باقی مانده پرسپولیس بر فشار حملاتش اضافه کرد تا با کسب یک امتیاز قهرمانی اش را مسجل کند اما سایپایی ها اجازه باز شدن دروازه شان برای بار دوم را ندادند تا با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، قهرمانی سرخپوشان را هم به تعویق بیندازند.

.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc