کد خبر : 27021
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 8:50

برگزاری جلسه ی کمیته ی دانش آموزی کنگره ی شهدای شهرستان فلاورجان

جلسه ی کمیته ی دانش آموزی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان در  آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد جلسه ی کمیته دانش آموزی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان ، با حضور تعدادی از مسئولین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، سازمان بسیج دانش آموزی و نماینده بنیاد شهید شهرستان  وستاد کنگره سرداران و یک هزار و

جلسه ی کمیته ی دانش آموزی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان در  آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد
جلسه ی کمیته دانش آموزی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان ، با حضور تعدادی از مسئولین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، سازمان بسیج دانش آموزی و نماینده بنیاد شهید شهرستان  وستاد کنگره سرداران و یک هزار و ۳۰۰ شهید فلاورجان در سالن امیرکبیر مدیریت آموزش و پرورش  ، برگزار شد.
در این جلسه معاون محترم پرورشی ضمن قدردانی از حضور مدعوین محترم ، در خصوص موضوع و اهداف برگزاری این کنگره ، توضیحاتی ارائه نمود .
در این جلسه در خصوص استفاده از نام شهدا در فضاهای آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با رویکرد آشنایی و معرفی شهدای شهرستان به ویژه دانش آموزان شهید و زندگینامه ی ایشان همچنین اجرای سرود با موضوع شهدا در مدارس تصمیماتی اتخاذ گردید .
یادآور می شوم  کنگره ملی سرداران و یک هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در اسفندماه ۹۶ در شهرستان فلاورجان برگزار می شود .
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc