کد خبر : 27450
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 10:29

جاده کمربندی قلعه میر وبازهم تصادف /کشته شدن یک نفرومتواری شدن خودرو

جاده کمربندی قلعه میربه اسفهران بازهم کشته به جای گذشت ولی این بار با متواری شدن خودروازمحل تصادف شماری از اهالی روستاهای اسفهران کارویه وقلعه میراز توابع شهرستان فلاورجان به خرابی جاده قلعه میر به کارویه وکمربندی قلعه میربه اسفهران و همچنین کشته شدن یکی ازاهالی ومتواری شدن خودرو معترض بودندوخواستار توجه ویژه مسوولان برای

جاده کمربندی قلعه میربه اسفهران بازهم کشته به جای گذشت ولی این بار با متواری شدن خودروازمحل تصادف
شماری از اهالی روستاهای اسفهران کارویه وقلعه میراز توابع شهرستان فلاورجان به خرابی جاده قلعه میر به کارویه وکمربندی قلعه میربه اسفهران و همچنین کشته شدن یکی ازاهالی ومتواری شدن خودرو معترض بودندوخواستار توجه ویژه مسوولان برای رفع این مشکل شدند.
اهالی این روستاهابا بیان اینکه حوادث رانندگی در یکماه گذشته ۲ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشته و ازابتدای سال جاری تاکنون ۱۵فقره حادثه رانندگی در این جاده رخ داده که ۷کشته و۱۰ زخمی و دو فقره آن از نوع واژگونی وسیله نقلیه بوده باگلایه ازاینکه تردد انواع خودروهای سبک و سنگین ازاین جاده  رفع نامناسب بودن این مسیرها که چندین سال است قول بهسازی وتعریض آن داده شده راخواستار شدند.
باوجود مراکز مهم استانی وشهرستانی همچون کشتارگاه وگاوداری صنعتی وگلخانه های بزرگ واستفاده ازاین مسیر بعنوان جاده کمربندی قهدریجان به سمت اتوبان ذوب آهن که پل ارتباطی کامیونهای سنگین از نجف آباد وبالعکس ومسیر دسترسی محلی روستائیان وادوات کشاورزی  متاسفانه مسئولان شهرستان وبخشداری قهدریجان توجه جدی به این جاده نداشته اند
یکی از  روستائیان اضافه می کند : بیشتر اولیا و مردم این روستا از اینکه کودکانشان از جاده عبور کنند ترس دارند و هر لحظه ممکن است خطر تصادف آنها را تهدید کند، بطوریکه حتی این خطرات نیز برای خودروهای عبوری ازاین مسیرهاهم  وجود دارد.
وی افزود: بارها به مسئولان این مشکل را متذکر شده ایم اما متاسفانه تا کنون اقدام خاصی صورت نگرفته و خطر تصادف همچنان اهالی این روستا وکشاورزان را تهدید می کند.
این درحالی است که تعدادی از افرادهم به رضایت کشاورزان وزمین داران درکنارجاده جهت آزادسازی زمین خود جهت تعریض جاده اشاره نمودند.
با این حال اهالی روستاها که از وضع موجود بسیار ناراضی هستند  خواستار تسریع در رفع این مشکل که سالهاست گریبانگیر مردم این منطقه شده می باشد
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc