کد خبر : 27537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 23:05

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با محوریت نماز جمعه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان  با محوریت نماز جمعه

فرماندار فلاورجان در جلسه شورای اداری افزود : مسئولین می‌توانند با حضور در نماز جمعه  به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز، عملکردها، مسائل ومشکلات خود را با مردم در میان بگذارند. بمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان  در مصلی نمار جمعه شهرفلاورجان به ریاست اصغرهدایت فرماندار فلاورجان وبا 

فرماندار فلاورجان در جلسه شورای اداری افزود : مسئولین می‌توانند با حضور در نماز جمعه  به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز، عملکردها، مسائل ومشکلات خود را با مردم در میان بگذارند.
بمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان  در مصلی نمار جمعه شهرفلاورجان به ریاست اصغرهدایت فرماندار فلاورجان وبا  حضورصالحیان ریس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ، موسوی لارگانی  نماینده مردم شریف شهرستان  ،ائمه جمعه ، مسئولان ادارات، دستگاه ها و نهادهای شهرستان فلاورجان  برگزار گردید و یاد و خاطره مرحوم آیت الله طالقانی  و حضرت ایت اله شریعت اولین امام جمعه شهرستان فلاورجان گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان  دراین جلسه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عالم بزرگوار فلاورجان آیت‌الله شریعت و هفته گرامیداشت نماز جمعه و ۵ مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب توسط آیت‌الله طالقانی(ره) اظهار کرد: یکی از کارهای ضروری و مهم ائمه جمعه شهرستان پرداختن به اندیشه‌های فقهی زمان غیبت امام معصوم برای مردم است.

وی در ادامه  به همدلی مسؤولان ادارات و نهادها با یکدیگر و مردم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مسؤولان شهرستان فلاورجان نمونه بزرگی از هم‌دلی و وحدت جهت کمک هر چه بیشتر جهت برگزاری نماز جمعه در استان اصفهان هستند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه با تاکید بر تکمیل نمودن  فضای مصلی نماز جمعه فلاورجان افزود: اصفهان در ۸۸ مکان نماز جمعه برگزار می‌شود و بیش از ۲ هزار نفر از مردم در این نهاد باعظمت مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه با یادآوری این عبارت که مردم دینشان بر اساس دین ملوکشان است، اضافه کرد: به برکت نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه در سراسر کشور برگزار می‌شود که حمایت از این میراث عظیم در جبهه حق وظیفه تمامی مسؤولان است، باید در رابطه با حضور هم‌زمان مسؤولان،کارمندان و خانواده آن‌ها در نماز باصلابت جمعه  تأکید کرد و این از نشانه‌های مدیر موفق در نظام اسلامی از جنبه اداری و اعتقادی است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک دهه کرامت به عموم مردم شهرستان عنوان کرد: نماز جمعه در حال حاضر نمادی از عظمت انقلاب اسلامی است که در تمامی شهرها و بخش‌های شهرستان در حال برگزاری است و این پایگاه عظیم باید حفظ شود.

وی ادامه داد: نماز جمعه یکی از پایگاه‌های عظیم مردمی است که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باید به قطب فرهنگی تبدیل شود و پتانسیل شهرستان فلاورجان در حدی است که می‌تواند این کار را به منصه ظهور برساند.

در ادامه  این جلسه اصغر هدایت، فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت ا… طالقانی وگرامیداشت دهه کرامت افزودتأکید کرد: نگرانی ائمه جمعه نگرانی ادارات است و باید کمک کرد که نهاد نماز جمعه که محور وحدت است هرچه بیشتر تقویت شود و در جهت پیشبرد مسائل و اهداف نظام گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه سفیران فرهنگی هستند که در خط مقدم گام برمی‌دارند و در شهرستان فلاورجان این نگاه به‌ طور کامل وجود دارد.

هدایت در ادامه افزود :مسئولین می‌توانند با حضور در نماز جمعه  به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز، عملکردها، مسائل و مشکلات خود را با مردم در میان بگذارند

فرماندار فلاورجان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سفر استاندار اصفهان  به شهرستان و نزدیک بودن  هفته دولت افزودند: به منظور  اطلاع رسانی از خدمات انجام شده و همچنین برنامه ریزی جهت افتتاح و بهره برداری لیست پروژه های قابل افتتاح توسط دستگاههای اجرایی و خدماتی  به فرمانداری شهرستان ارسال نمایند.
درپایان این جلسه مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان فلاورجان و رئیس ابفا فلاورجان گزارشی کوتاه از عملکرد خود در حیطه‌ وظایفشان ارائه داده و در ادامه نیز حکم دبیری ستادطرح کرامت  به سرهنگ علی  فتحیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اعطا گردید
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc