کد خبر : 27660
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 23:55

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت برگزار شد. به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت با ریاست سید جعفر موسوی بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان برگزار شد. در ابتدای جلسه موسوی بخشدار بخش مرکزی به تشریح برنامه های

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی خانوادگی درراستای طرح کرامت با ریاست سید جعفر موسوی بخشدار بخش مرکزی شهرستان فلاورجان برگزار شد.
در ابتدای جلسه موسوی بخشدار بخش مرکزی به تشریح برنامه های در دست اقدام در این خصوص پرداخت و از دهیاران و روسای شورا های روستا های مهرنجان ،کاویان ،زفره و محمدیه خواست که با همراهی کامل نسبت به برگزاری این همایش نشاط آفرین پیاده روی خانوادگی اقدامات لازم را انجام دهند.
در ادامه سرگرد کریمیان جانشین ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن تشکر از برگزارکنندگان دو همایش پیاده روی خانوادگی قبلی که با همکاری بخشداری قهدریجان و شهر زازران و روستای جلال آباد و همچنین روستا های جوجیل ،دشتچی و کافشان گفت : انتظار می رود مردم با شور و نشاط فراوان در این مراسم هم شرکت نمایند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc