کد خبر : 27727
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 10:30

برگزاری جلسه هماهنگی شورای تعزیه فلاورجان با دستگاه های نظارتی ، فرهنگی و مذهبی

برگزاری جلسه هماهنگی شورای تعزیه فلاورجان با دستگاه های نظارتی ، فرهنگی و مذهبی

جلسه هماهنگی شورای تعزیه شهرستان فلاورجان با دستگاه های نظارتی و فرهنگی و مذهبی به ریاست جعفرزاده معون فرماندار برگزار گردید. در این جلسه معاون فرماندار با اشاره به تهدیدات جهانی و شرایط خاص شیعیان گفت: در تعزیه و مراسم شبیه خوانی و همچنین کلیه مراسم مذهبی باید اخلاص حفظ شود چرا که مردم برای

جلسه هماهنگی شورای تعزیه شهرستان فلاورجان با دستگاه های نظارتی و فرهنگی و مذهبی به ریاست جعفرزاده معون فرماندار برگزار گردید.

در این جلسه معاون فرماندار با اشاره به تهدیدات جهانی و شرایط خاص شیعیان گفت: در تعزیه و مراسم شبیه خوانی و همچنین کلیه مراسم مذهبی باید اخلاص حفظ شود چرا که مردم برای گرفتن حوائج و بعضا شفای بیماران در این مراسم معنوی شرکت می نمایند.

وی در ادامه افزود: باید به گونه ای عمل نماییم که وحدت حفظ شده و همچنین از مسائل حاشیه و تفرقه انگیز اجتناب نماییم .

ایشان در ادامه ضمن تشکر از دستگاه های نظارتی و امنیتی اظهار داشت : ما باید با توجه به اینکه طرح کرامت هم درشهرستان در حال اجرا می باشد از این ظرفیت عظیم مردمی نهایت بهره برداری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را نماییم .

وی همچنین با اشاره به ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام و ایام اربیعین گفت : باید شهرستان فلاورجان از هم اکنون آماده برای برنامه ریزی و هماهنگی در جهت برگزاری مراسمی با شکوه باشد.

در ادامه جلسه اعضای شورای تعزیه شهرستان و همچنین مسئول ستاد باز سازی عتبات عالیات در شهرستان نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

جواد جعفری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گفت: ساختمان ستاد مکان قدیمی بانک مهر اقتصاد می باشد و مقرر گردید شماره حساب های جدید به مردم شهرستان معرفی گردد.

گفتنی است موکب شهرستان فلاورجان سال گذشته با همکاری شهرستان نجف آباد دائر گردید ولی با شروع کار ستاد شهرستان فلاورجان سال ۹۷ موکب این شهرستان در نجف یا کربلا برپا خواهد شد.

در پایان احکام اعضای شورای تعزیه فلاورجان توسط معاون محترم فرماندار تقدیم شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc