کد خبر : 31948
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 17:07

شهرستان فلاورجان:

دیدار آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی با امام جمعه شهر پیربکران

دیدار آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی  با امام جمعه شهر پیربکران
اموزش دهندگان نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه پیربکران بمناسبت  7دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی با امام جمعه شهر پیربکران دیدار کردند.

اموزش دهندگان نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه پیربکران بمناسبت  ۷دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره)با همراهی سهرابی رئیس اداره و کارشناس سوادآموزی با امام جمعه شهر پیربکران دیدار کردند.

در آغاز این دیدار امام جمعه شهر پیربکران با اشاره به آیه”انی بعثت معلماً”هفته سوادآموزی و روز تاسیس این نهضت در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) را تبریک گفت و تاسیس این نهضت به دستور امام(ره) را نشان دادن اهمیت جایگاه تعلیم و تعلم، درس دادن و درس آموختن از دیدگاه امام(ره) دانست.
وی گفت: تعلیم و تعلم در دیدگاه دین مقدس اسلام بالاترین عبادت است و رسالت پیامبر اسلام در درجه اول تعلیم و گسترش دانایی و بالا بردن سطح فکر جامعه بوده است. بالاترین هدف بعثت، تعلیم و تعلم همراه با تهذیب نفس و تزکیه اخلاق جامعه و آموزش کتاب و حکمت است.
امام جمعه شهر پیربکران با اشاره به سوره قلم گفت: پیام سوره قلم این است که خداوند قسم یاد کرده به قلم و آنچه می نویسد. این بیانگر آن است که خواندن و نوشتن آنقدر اهمیت دارد که خدا به آن قسم یاد کرده است. اولین سخن خدا به پیامبر اقرا بود یعنی بخوان. کاری که شما آموزش دهندگان در امر آموزش به بیسوادان انجام می دهید خیلی ارزش دارد. بعضی از بیسوادان به جایی رسیدند که در حال حاضر تحصیلات عالی دارند. امیدواریم بیسوادی در جامعه ریشه کن شود. پیام واقعی اسلام دانایی، آگاهی، علم و معرفت است که انشاءا… عملی می شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc