کد خبر : 32326
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 13:10

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

آب آشامیدنی کافی در اصفهان وجود ندارد / ضرورت تسریع در پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان

آب آشامیدنی کافی در اصفهان وجود ندارد / ضرورت تسریع در پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه آب آشامیدنی کافی در اصفهان وجود ندارد، خواستار تسریع در پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان شد.

به نقل خبرگزاری خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به اینکه امروز سالگرد حادثه پلاسکو بود انتظار می رفت طرح استفساریه در رابطه با آتش نشان در صحن علنی رأی می آورد نه اینکه به کمیسیون ارجاع داده شود زیرا سال گذشته تعداد زیادی از آتش نشانان به شهادت رسیدند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور، معاون اول و وزیر نیرو اظهار کرد: به مردم اصفهان قول رفع مشکل زاینده رود را داده اید اما فرای این بحث هم اکنون در اصفهان آب برای آشامیدن وجود ندارد.
وی ادامه داد: ۱۴۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سدها وجود دارد در حالی که ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب نیاز است لذا باید چاره ای برای ۵ میلیون نفری که در اصفهان زندگی می کنند اندیشیده شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای کشاورزی آب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: طبق وعده قرار بود خسارت نکشت به کشاورزان پرداخت شود؛ کشاورزی که هم اکنون نان شب ندارد باید چکار کند./.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc