کد خبر : 32832
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 13:17

شهرستان شهدای خط شکن

پیام حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان

پیام حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان
باتوجه به برگزاري كنگره عظيم و ملي سرداران و ١٣٠٠ شهيد شهرستان فلاورجان در سال آينده بر همه مسئولين فرض است كه تمامي تلاش و همت خود را جهت برگزاري باشكوه اين مراسم تاريخي و ماندگار به كار گيرند .

پنجم اسفندماه به مناسبت سالروز تشییع پیکر پاک ١۴۵ شهید عزیز عملیات خیبر در بخش ها، شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان “روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان “نام گرفت.
مردم با ایمان شهرستان باتقدیم بیش از ١٣٠٠ شهیدوالامقام ، ٢٧٠٠ جانبازپرافتخار و ١٨٨ آزاده سرافراز و دهها شهید مدافع حرم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، کارنامه زرینی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسانده اند .
پنجم اسفند به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان پیام آور فداکاری ، ایثار و شهادت مردم انقلابی شهرستان اعم ازکشاورز، روحانی ، دانشجو، ورزشکار و دهها خانواده ای است که بااهداء دو و سه شهیدویا تنها فرزند پسر خود ، معنویتی رابه منطقه بخشیده اندکه وصف ناشدنی است.
در بیان مجاهدت مردم شریف شهرستان فلاورجان همین بس که تعداد شهدای شهرستان نسبت به جمعیت آن، دوبرابرمیانگین کشوری است و ٣٠ سردار شهید فرمانده در دوران جنگ تحمیلی راتقدیم انقلاب نموده است.
باتوجه به برگزاری کنگره عظیم و ملی سرداران و ١٣٠٠ شهید شهرستان فلاورجان در سال آینده بر همه مسئولین فرض است که تمامی تلاش و همت خود را جهت برگزاری باشکوه این مراسم تاریخی و ماندگار به کار گیرند .
در پایان مجددا این روز مبارک را به شما مردم بزرگوار تبریک عرض نموده و به روح شهدای گلکون کفن منطقه سلام و فاتحه و درود نثار می کنیم .
سیدناصرموسوی لارگانی
نماینده مردم شهیدپرور شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc