کد خبر : 33138
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 22:27

درفینال لیگ دسته دوم فوتبال شهرستان فلاورجان

دارائی فلاورجان بربام قهرمانی ایستاد

دارائی فلاورجان بربام قهرمانی ایستاد
تیم فوتبال دارائی فلاورجان باپیروزی برحریفان و بدون شکست موفق به حضور در لیگ دسته یک شهرستان فلاورجان شد

درمرحله نهایی بازی های لیگ دسته دوم  که امروز در زمین چمن کارخانه سیمان اصفهان برگزار شد تیم دارائی فلاورجان قهرمان شد و به دسته یک شهرستان صعود کرد و حکم قهرمانی و کاپ  را از آن خود نمود.

محسن شفیعی رئیس هیئت فوتبال شهرستان فلاورجان با اشاره به استقبال بی نظیر از جام دسته دوم فوتبال در زمین چمن  کارخانه سیمان اصفهان شهر ابریشم (۱۸ اسفند) برگزار شد، گفت:سال ۹۶ نسبت به سال های گذشته  استقبال بی نظیر بود و قانونمند تر هم برگزارشد و حسن برگزاری مسابقات  این بود که پیشکسوتان فوتبال بعنوان  ناظر حضور داشتند و مشوق فوتبالیست ها شدند.

شفیعی افزود:مسئولین علاوه بر اینکه حضور پیدا می کردند بهتر بود از ابتدا پیگیر ورزش بودند و در جهت توسعه و رشد ورزش کمک می کردند ودر جهت تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان است  گام برمی داشتند.
وی درادامه گفت:ده تیم  فوتبال در جام مسابقات  فوتبال شرکت کرده اند که تیم دارائی فلاورجان،اصفهان صنعت،خاک زفره و ستارگان زنده رود به مرحله نهایی  راه یافتند.
شفیعی افزود: از بین ده تیم شرکت کننده  که در دو گروه  پنج تیمی  به مصاف هم رفتند ۴ تیم به مرحله نهایی راه یافتند درمرحله نهایی بازی های لیگ دسته دوم  که امروز در زمین چمن کارخانه سیمان اصفهان برگزار شد تیم دارائی فلاورجان قهرمان شد و به دسته یک شهرستان صعود کرد.

  1. لازم به ذکر است این مسابقات به همت رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان و هیئات فوتبال وبا حمایت مدیرعامل شرکت بهنام پروتئین زاینده رود،توزیع و پخش گوشت قرمز گرم و منجمد (شریفی) در زمین چمن  کارخانه سیمان اصفهان شهر ابریشم (۱۸ اسفند) برگزار شد.

گفتنی است تیم فوتبال دارائی فلاورجان قهرمان مسابقات جام شد وتیم  اصفهان صنعت  نایب قهرمان و تیم خاک زفره سوم شدو کاپ اخلاق هم به تیم شهدای رارا اختصاص یافت.
 
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc