کد خبر : 33332
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 - 22:43

شهرستان فلاورجان

فلاورجان قهرمان هندبال ساحلی جوانان کشور شد

فلاورجان قهرمان هندبال ساحلی جوانان کشور شد
رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی بندرعباس در زمین ساحلی غدیر این شهر درجریان بود .با قهرمانی تیم فلاورجان به پایان رسید

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی بندرعباس در زمین ساحلی غدیر این شهر درجریان بود .با قهرمانی تیم فلاورجان به پایان رسید.
مسابقات هندبال ساحلی کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه به صورت دوره ای به مدت سه روز در بندرعباس برگزار شد و از گروه اول تیم های اصفهان و نایبند و از گروه دوم دو تیم فلاورجان و ستارگان دشتستان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در این مرحله تیم ستارگان دشتستان و نایبند بندرعباس به مصاف هم رفتند و در وقت قانونی نتیجه سابقه یک بر یک مساوی شد و درجنگ تن به تن تیم ستارگان با نتیجه ۲ بر ۱ از سد نایبند گذشت و در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم فلاورجان در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر همشهری خود تیم هیئت هندبال اصفهان را شکست داد .
بدین ترتیب دو تیم فلاورجان وستارگان دشتستان برای تعیین تیم قهرمان به میدان رفتند، در این بازی ابتدا تیم ستارگان در وقت نخست پیش افتاد اما این پایان کار نبود وتیم فلاورجان در وقت دوم بازی را به تساوی کشاند و تیم فلاورجان با شکست حریف خود با نتیجه ۸ بر ۶ و در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی دست یافت تا مقام قهرمانی را از آن خود کند تیم های ستارگان دشتستان و نایبند بندرعباس به ترتیب در جایگاه دوم وسوم ایستادند .
در پایان طی مراسمی با حضور افتخاری رئیس انجمن هندبال کشور آیین جمشید ریئس هیئت هندبال هرمزگان وجمعی از پیشکسوتان هندبال استان وکشور به تیم های برتر مدال وجام قهرمانی اهدا شد
گفتنی است مراسم استقبال از تیم فلاورجان قهرمان هندبال ساحلی جوانان کشور روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰در میدان آزادی شهر فلاورجان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc