کد خبر : 33488
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 21:34

در روز پنجشنبه 23 فروردين ماه

بررسی مسائل مربوط به خشک‌سالی در سفر آتی استاندار اصفهان به شهرستان‌های فلاورجان ،لنجان،مبارکه

بررسی مسائل مربوط به خشک‌سالی در سفر آتی استاندار اصفهان به شهرستان‌های فلاورجان ،لنجان،مبارکه
استاندار اصفهان برای بررسی اجرای طرح سازگاری با كم‌آبی و ديدار و گفت‌وگو با كشاورزان، در پایان این هفته به شهرستان‌های جنوب غربی استان (فلاورجان ،لنجان،مبارکه )سفر می‌کند.

در جلسه ی هماهنگی سفر دکتر مهرعلیزاده به شهرستان های غرب اصفهان که به ریاست معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار گردید، اعلام شد: دیدار و گفتگوی استاندار اصفهان با کشاورزان پرتلاش و ولایتمدار شهرستان های لنجان، فلاورجان و مبارکه در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت.
جلسه هماهنگی سفر آتی دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان به شهرستان های غرب اصفهان به ریاست دکتر شجاعی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های لنجان، فلاورجان و مبارکه و نمایندگان کشاورزان این شهرستان ها برگزار گردید.
این سفر در راستای بررسی مسائل مربوط به خشکسالی و کمبود منابع آب و اجرای طرح سازگاری با کم آبی و دیدار و گفتگو با کشاورزان پرتلاش و ولایتمدار شهرستان های لنجان، فلاورجان و مبارکه در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت.
دکتر شجاعی در این جلسه بر برگزاری مطلوب این سفر با رویکرد بررسی مشکلات کشاورزان و استماع سخنان آنان و تلاش برای تامین معیشت آنان تاکید کرد.
شایان ذکر است دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان پس از سفر دو هفته ی گذشته به شرق اصفهان و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان در صدد است که بزودی از سایر شهرستان های استان که در اثرخشکسالی دچار تنش آبی هستند نیز بازدید و با کشاورزان گفتگو نماید.
منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc