کد خبر : 37559
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 13:01

گزارش تصویری

سوگواره احلی من العسل در گلزار شهدای فلاورجان و قهدریجان +تصاویر

سوگواره احلی من العسل در گلزار شهدای فلاورجان و قهدریجان +تصاویر
سوگواره احلی من العسل "با حضور پرشور دانش اموزان و معلمان ومدیران مدارس شهرستان فلاورجان برگزار شود

سوگواره سراسری “احلی من العسل” به منظور اعتلای بیشتر فرهنگ عاشورا و آشنایی نسل جوان و نوجوان با اهداف قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و نوجوان شهید کربلا برگزار می‌شود.
سوگواره سراسری “احلی من العسل” در راستای اعتلای فرهنگ عاشورایی ، آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با اهداف قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم ابن الحسن با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش فلاورجان و تعدادی از مسئولین مدیریت آموزش و پرورش و دانش آموزان پسر نوجوان ، در گلزاری شهدای فلاورجان و قهدریجان ، برگزار گردید.
کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی بیشتر نوجوانان با اهداف قیام امام حسین (ع) و اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح عزاداری و سوگواری بیان نمود و اظهار داشت:« امیدواریم با برگزاری این مراسم های معنوی بتوانیم اهداف والای قیام ابا عبد الله (ع) را به نسل جوان بهتر معرفی کنیم و این شور حسینی را به شعور حسینی تبدیل نماییم ».
دکتر کمالی همچنین تصریح نمود : « نوجوانان با حضور در این مراسم ها سبک صحیح عزاداری و سوگواری را یاد می گیرند و علاوه برآن به خانواده های خود نیز انتقال می دهند » .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc