کد خبر : 37586
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 23:02

با حضور شهردار فلاورجان واعضای شورای اسلامی

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری فلاورجان برگزار شد

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری فلاورجان برگزار شد
صبح امروز مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری فلاورجان در محل آتش نشانی شهرداری فلاورجان با حضور اعضاي محترم شوراي شهر  ، شهردار و آتش نشانان شهرداري فلاورجان  در محل ايستگاه آتش نشاني برگزار شد

به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ، آیین تجلیل از آتش‌نشانان فلاورجان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور آقای مهندس نصری شهردار ، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان در واحد آتش‌نشانی ایمنی شهرداری فلاورجان برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مهندس نصری شهردار فلاورجان با عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ویاران باوفایش و گرامی داشت روز آتش‌نشانی و ایمنی و تقدیر از زحمات آتش‌نشانان افزود  : آتش‌نشان یک عاشق واقعی است و عشق به کار و مردم موجب می‌شود از جان خود گذشته و جهت رفاه حال دیگران و کمک‌رسانی به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و بر خود وظیفه می‌دانیم یاد و خاطره آتش‌نشانانی که در ۷ مهر و در بمباران‌ها هوایی پالایشگاه آبادان توسط رزیم بعثی به شهادت رسیدند و نیز آتش‌نشانان جان‌برکفی که برای حفظ جان و مال مردم جان خود را از دست دادند گرامی بداریم .
وی تجهیز امکانات و داشتن ساختمانی در خور شأن آتش‌نشانی را ضروری دانست و گفت: با تمامی بضاعت موجود می‌کوشیم تا امکانات و تجهیزات به‌روز و موردنیاز واحد را مرتفع سازیم و زمینه آسایش و آرامش همراه با امکانات و تجهیزات را فراهم‌سازم.
در ادامه قاسمی مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان به تشریح مختصری از امکانات و فعالیت‌های اخیرشان پرداخت و بیان نمود با توجه به مرکز شهرستان بودن شهر فلاورجان واحد آتش‌نشانی و ایمنی وظیفه امدادرسانی به بیش از روستاها و شهرهای هم‌جوار و همچنین اتوبان ذوب‌آهن را نیز بر عهده دارد.


وی در پایان بیان نمود: علی‌رغم تجهیز، امکانات آتش‌نشانی در سالیان اخیر با توجه به محدوده گسترده امدادرسانی این واحد نیاز به خریداری امکانات جدید جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان شهر و شهرستان فلاورجان است .
در پایان نیز تقدیرنامه و هدایایی نیز به‌رسم یادبود به آتش‌نشانان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان اهدا گردید .
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc