کد خبر : 37587
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 18:31

باحضور سردار فدا در سالن جلسات شهرداری شهر ابریشم برگزار شد

جلسه شورای سیاستگزاری کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه شورای سیاستگزاری کنگره شهدای خط شکن  شهرستان فلاورجان برگزار شد
جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن جلسات شهرداری شهر ابریشم برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان ظهر امروز پنج‌شنبه مورخ ۱۳ مهرماه ۱۳۹۶ با حضور جانشین محترم فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان سردار فدا، نماینده محترم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام‌جمعه محترم شهر فلاورجان حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، جناب آقای مهندس هدایت فرماندار محترم شهرستان، مسئولین ادارات و سازمان‌ها، شهرداران و بخشداران شهرستان، در سالن جلسات شهرداری شهر ابریشم برگزار شد
در جلسه شورای سیاست گزاری کنگره شهدای خط‌شکن شهرستان فلاورجان در ابتدا سرهنگ فتحیان فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن خیرمقدم گویی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند. و در ادامه مسئولین معاونت‌های کنگره: معاونت جمع‌آوری به مدیریت آقای محمد رئیسی، معاونت فرهنگی به مدیریت آقای غلامحسین رهنما، معاونت نشر به مدیریت خانم رضایی، معاونت پشتیبانی به مدیریت آقای عبدالکریم عسگری و معاونت روابط عمومی به مدیریت آقای محمد مؤمنی گزارش مختصری از فعالیت و اقدامات خود را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه نیز امام‌جمعه فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه متصدیان با تأکید بااینکه شهرستان تعداد هفت شهید مدافع حرم تقدیم نموده است افزود :شهدای مدافع حرم شهرستان در برنامه‌های کنگره لحاظ شود . وی در ادامه بر چاپ کتاب‌هایی که در مورد شهدا تهیه می‌گردد تأکید کرد که به‌صورت جیبی ارائه گردد.
در ادامه این جلسه نماینده محترم مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اصل کنگره که آبروی شهرستان است همان اجلاسیه ای است که در پایان سال برگزار می‌شود و باید به صورتی برگزار شود که باهمت همه‌ی مدیران و مسئولین به‌صورت شایسته این رخداد عظیم فرهنگی رقم بخورد.
ایشان در ادامه از مسئولین استان ازجمله فرماندهی محترم سپاه صاحب‌الزمان و یگان‌های رزمی سپاه در استان درخواست نمود تا در ساختن سالن اجلاسیه همکاری لازم را به عمل‌آورند.
در ادامه نیز هدایت فرماندار محترم شهرستان فلاورجان با تشکر از همه عوامل کنگره شهدای شهرستان فلاورجان و کسانی که در حمایت از کنگره دریغ نمی‌کنند تشکر نمود و افزود : در شهرستان دو رویداد مهم در حال انجام است یکی اجلاسیه کنگره شهدا و دیگری برگزاری طرح کرامت است
وی در ادامه نیز با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه فرماندهی سپاه استان فرماندهی سپاه استان سردار سلیمانی و جانشین محترم آن سردار فدا، بر حمایت‌های دیگر یگان‌های رزمی ازجمله لشکر ۸ نجف اشرف و لشکر ۱۴ امام حسین به جهت آماده‌سازی سالن اجلاسیه و نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد
وی در ادامه با توجه به فرصت کم برای برگزاری اجلاسیه گفت:کارهایی که انجام‌شده است خوب است ولی باید در حوزه فرهنگی بخصوص نشر آثار شهدا به‌صورت علمی با همکاری حوزه و دانشگاه در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش نمائی‌ام.
وی در ادامه افزود با توجه به اهمیت این موضوع از کار کردن به‌صورت هیئتی صرف باید خارج شد و باروحیه جهادی ، کار زیبا و ماندگار علمی کرد که در آینده نیز اثرات آن مشهود باشد.
هدایت در پایان افزود : با توجه به اینکه حجم کار بسیار بالا و فوق‌العاده مهم و حساس هست و تاکنون در برخی قسمت‌ها پیشرفت کار در جمع‌آوری اسناد و اطلاعات مربوط به شهدا ۳۰ درصد بوده است از کلیه عوامل و متصدیان در این امر مهم خواست تا هر چه سریع‌تر به سمت عملیاتی و علمی شدن کار برای نشر قدم بردارند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc