کد خبر : 37692
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 11:21

اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان برگزارمی گردد

اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان برگزارمی گردد

سرهنگ علی فتحیان در نشست خبری اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و۱۴۰۰شهیدخط شکن شهرستان فلاورجان با اصحاب رسانه اولین اختتامیه کنگره ملی شهدای خط شکن  با وقفه‌ای چندماهه همزمان باروزحماسه وایثار این شهرستان  در ۵اسفندماه برگزار می‌شود وی  اشاره به  اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن و ۵ اسفندماه روز حماسه وایثار این

سرهنگ علی فتحیان در نشست خبری اولین اجلاسیه کنگره ملی سرداران و۱۴۰۰شهیدخط شکن شهرستان فلاورجان با اصحاب رسانه اولین اختتامیه کنگره ملی شهدای خط شکن  با وقفه‌ای چندماهه همزمان باروزحماسه وایثار این شهرستان  در ۵اسفندماه برگزار می‌شود

وی  اشاره به  اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن و ۵ اسفندماه روز حماسه وایثار این شهرستان اظهار کرد: از تلاش اصحاب رسانه و همراهی در انعکاس اخبار این رویداد مهم فرهنگی تشکر می‌کنم که امید است عشق و ارادت به اهداف شهدا را همواره سرلوحه اقدامات خویش قرار دهیم تا آرمان‌های بزرگ آنان هیچ‌گاه فراموش نشود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان افزود: ۵ اسفند ماه روز بزرگی در تاریخ مردم شهرستان فلاورجان بوده که در آن رزمندگان خط‌شکن با امکانات کم جلوی رژیم بعث عراق ایستادگی کرده و با تقدیم ۱۴۶ شهید در عملیات خیبر و تشییع آن دریک روز حماسه بزرگی آفریدند.

وی تصریح کرد: باید این روز بزرگ هرساله در شهرستان فلاورجان گرامی داشته شود وقطعا امسال با برگزاری این کنگره ملی رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، چراکه بدون اغراق امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا بوده و نباید در پیچ‌وخم‌های زندگی آرمان و اهداف شهدا به فراموشی سپرده شود.

فتحیان ادامه داد: البته فعالیت‌های فرهنگی دیگر نیز خللی در این موضوع ایجاد نمی‌کند و نام‌گذاری هفته‌ای به نام شهرستان کمک بزرگی به دیگر فعالیت‌ها در این زمینه خواهد داشت، اما باید مراقب بود از هدف اصلی که همان پاس‌داشت رشادت‌های ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس فاصله نگرفت .

وی در خصوص فعالیت‌های انجام‌گرفته پس از برگزاری اجلاسیه کنگره در شهرها و روستاها بیان کرد: تلاش‌های بسیاری برای تکمیل مجموعه فرهنگی شهدای خط‌شکن صورت گرفته که و  تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده شاهد بهره‌برداری و فاز تکمیلی این مجموعه در شهرستان باشیم که قطعاً باهم افزایی دستگاه‌های اجرایی این اتفاق مهم رخ خواهد داد.

فتحیان اضافه کرد: در خصوص چاپ کتاب خاطرات اقدامات رزمندگان و ایثارگران ویژه‌ای صورت گرفته و۲۰ جلد کتاب آماده چاپ‌شده است که در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اشاره کرد: در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم شهرستان فلاورجان به دلیل حجم تقاضاها از دفتر ایشان و پیگیری‌های فراوان این موضوع مهم حاصل نشده که در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک این اتفاق  برای مردم شهرستان فلاورجان حاصل شود.

وی عنوان کرد: به دلیل اهمیت بزرگداشت ۵اسفندماه روز حماسه و ایثار مردم شهرستان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که هرساله شاهد برگزاری یک اجلاسیه باشیم که ارزش این روز مهم در جامعه امروزی به‌خوبی نمایان شود.

فتحیان در خصوص دعوت از میهمانان  مراسم اختتامیه کنگره ملی شهدا بیان کرد: از شخصیت‌های  لشگری و کشوری برای پاسداشت این روز دعوت‌ شده که در این مراسم حضور یابند و در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس از فعالیت‌های قسمت‌های مختلف کنگره وهم چنین دفاتر فرعی سطح شهرستان برای عموم مردم ودلدگان به مکتب ایثار و شهادت پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: به‌عنوان یک  مقام مسئول باید از کم‌وکاستی‌های زمان برگزاری اجلاسیه از عموم مردم به‌ویژه خانواده ایثارگران و شهدا عذرخواهی کنم و از مردم و از اقشار مختلف جامعه و سلایق گوناگون و آنانی که دل درگرو مکتب ایثار و شهادت دارند دعوت می‌کنم که در این مراسم حضور داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد.: مردم دیار فلاورجان شایسته بهترین‌ها هستند و دیار خط‌شکنان نشان دادند که ثابت‌قدم در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که نمونه آن خلق حماسه عظیم ۲۲ بهمن‌ماه و بدرقه شهدای حمله تروریستی زاهدان از این دیار است که باید قدردان است و این مسئولان هستند که  باید پیام مردم را درک کرده و خالصانه در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc