کد خبر : 37779
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 17:37

سردار فدا:مردم فلاورجان در تشییع شهدا سنگ تمام گذاشتند و جلوه‌ای حماسی آفریدند.

سردار فدا:مردم فلاورجان در تشییع شهدا سنگ تمام گذاشتند و جلوه‌ای حماسی آفریدند.

حماسه حضور مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان، بی‌نظیر بود و بار دیگر جلوه‌ای از دلدادگی مردمان استان اصفهان به مکتب ایثار و شهادت را نشان داد که مردم فلاورجان نیز در تشییع شهدایشان در این حادثه سنگ تمام گذاشتند و جلوه‌ای حماسی آفریدند.

سردار مجتبی فدا در مراسم اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان وروز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان گفت : حماسه حضور مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان، بی‌نظیر بود و بار دیگر جلوه‌ای از دلدادگی مردمان استان اصفهان به مکتب ایثار و شهادت را نشان داد که مردم فلاورجان نیز در تشییع شهدایشان در این حادثه سنگ تمام گذاشتند و جلوه‌ای حماسی آفریدند.
جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: اقدامات و فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی که تحت حمایت ایادی استکبار هستند، به‌ خوبی نشان می‌دهد که کشورهای مرتجع غربی دیگر توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند و دست به چنین اقدامات کوری می‌زنند که باز هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی ادامه داد: ۴۰ سال است که دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده‌اند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند که همواره با حضور به‌ موقع و بصیرت ستودنی مردم، نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و مغلوب شده‌اند.

سردار فدا تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی در شرایط حاضر به دنبال این موضوع هستند که انقلاب پس از ۴۰ سال به بن‌بست رسیده و سعی در بزرگ جلوه دادن موضوعاتی دارند که مقطعی بوده و ربطی به انقلاب ندارد؛ باعث تأسف است که افرادی هم در داخل که گویا دچار خستگی روحی شده‌اند و توان مقاومت ندارد، این موضوع را تا قسمتی پذیرفته‌اند و سعی در بزرگ جلوه دادن آن دارند، البته همچون گذشته در خیال باطلی به سر برده و راه به‌ جایی نخواهند برد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز با رشادت‌های جوانان حزب‌الله، سنگرهای جبهه مقاومت در مقابل تهاجم دشمنان اسلام تا کنار مسجدالاقصی پیش رفته و به توفیق الهی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده‌اند، رژیم جعلی صهیونیست تا مرز نابودی پیشرفته و به توفیق الهی تا کمتر از ۲۵ سال دیگر این رژیم منحوس دیگر وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد و اعلام آمادگی کرده‌اند که تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی پیش خواهند رفت و این نشان از عزم و اراده قوی برای نابودی جبهه استکبار و ایادی دست‌نشانده آن دارد.

سردار فدا با اشاره به ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان بیان کرد: الگوگیری از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس امروز در میان جوانان این مرز و بوم وجود دارد که همانند آن دوران در جهت حفظ اسلام تا پای جان خویش بکوشند و استوار و ثابت‌قدم از آرمان‌های بزرگ نظام اسلامی دفاع کنند که نمونه بزرگ آن شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت این مرز و بوم هستند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اشاره کرد: امروز همه در این جلسه معنوی حضور یافته‌ایم که هم یادآوری حماسه ۵ اسفند ماه مردم شهرستان فلاورجان در تشییع ۱۴۶ شهید خط‌ شکن را داشته باشیم و هم آن‌که به دشمنان نظام اسلامی بگوییم، همان‌طور که فرماندهان ارشد نظام اسلامی بیان کردند، به توفیق الهی انتقام سختی از عوامل حادثه تروریستی زاهدان خواهیم گرفت و قسم یاد کنیم که آرمان بزرگ شهیدان در دفاع از انقلاب اسلامی را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد.

وی با طرح این سؤال که پاسداران غیور اصفهانی در مرزها چرا حضور دارند، عنوان کرد: مدت ۲ سال است که لشکر مقتدر امام حسین(ع) استان اصفهان علاوه بر مأموریت‌های سازمانی خود، به کمک مرزبانان غیور ایران اسلامی در حفظ و حراست از این آب و خاک شتافته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، چرا که مردمان دیار سیستان و بلوچستان واقعاً محروم بوده و نیاز است تا علاوه بر مباحث نظامی، نهضت محرومیت‌زدایی در این استان شکل بگیرد که قطعاً سپاه در این زمینه همچون گذشته پیش‌قدم خواهد بود.

سردار فدا در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به‌ شدت به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند که این قابل‌ پذیرش نیست و در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هم هیچ تفاوتی میان مذاهب و اقوام گوناگون نبوده است، اما باید مواظب بود که جبهه استکبار نتواند به اهداف سوء خود در این زمینه دست‌یابد که به توفیق الهی و با حضور و همراهی مردم، بار دیگر پاسخ یاوه‌گویی‌های خود را خواهند گرفت و نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc