کد خبر : 37860
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 11:45

تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگان است

تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگان است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

، احمد آزادگی اظهار داشت: همزمان با شروع ماه صفر طی بازدیدی از خانواده های معظم شهداء جنگ تحمیلی (احمدرضا رضایی و عباس شریفی و جانباز مصطفی محمدی و پدر شهید سردار حسین قاسمی) تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: این دیدار طبق برنامه ریزی قبلی به عمل آمده از خانواده های معظم شهداء برگزار شد و در این دیدار از مقام والای شهداء و زحمات خانواده های معظم آنان تجلیل و قدر دانی شد.

احمد آزادگی در حاشیه این دیدارها عنوان کرد: تکریم از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از وظایف فرد فرد افراد جامعه است و امروز جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان، آرامش و امنیت مردم کشورمان مدیون ایثارگری و فداکاری خون شهدا می باشد و شهدا بزرگترین واقفان طول تاریخ هستند زیرا آنان جان خود را وقف انقلاب و امام خمینی(ره) کردند .

وی در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در دهه وقف نیز دیدارهایی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است که حتما با هدف تجلیل از مقام شامخ این بزرگواران این برنامه ها اجرا می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc