کد خبر : 37871
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 11:55

معرفی بقاع شهرستان فلاورجان در نمایشگاه شهدای خط شکن

معرفی بقاع شهرستان فلاورجان در نمایشگاه شهدای خط شکن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: نمایشگاه شهدای خط شکن فلاورجان همزمان با برگزاری کنگره ملی یک هزار و ۴۰۰ شهید این شهرستان در سه بخش و در زمینی با وسعت ۱۵ هزار متر مربع برپا شده است .

، احمد آزادگی اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان و در مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن از یکم تا هفتم آذر برگزار شده است که غرفه ورودی این نمایشگاه مخصوص اداره اوقاف و امور خیریه است که به معرفی بقاع شهرستان می پردازد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش اجرا شده است، افزود: معرفی اجمالی شهرستان فلاورجان از لحاظ جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره، معرفی نقش ویژه مردم شهرستان در دوران انقلاب و معرفی بقاع شهرستان به صورت معرفی اجمالی از (موقعیت و مکان و آدرس و تصاویر آنها ) و معرفی ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای شهرستان در دوران دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که در نمایشگاه و در قالب‌های مختلف بدان پرداخته شده است .

وی خاطرنشان کرد: وقایع و اتفاقاتی است که در فاصله زمانی سال ۱۳۵۵ تا سال ۱۳۷۰ در شهرستان فلاورجان رخ داده است، یعنی وقایع قبل از انقلاب، هنگام پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز در نمایشگاه کار شده است .

وی با بیان اینکه بیان ظرفیت‌ها و دستاوردهای شهرستان فلاورجان یکی از اهداف این نمایشگاه به شمار می رود، گفت: موضوعاتی همچون مهدویت، فرقه‌های انحرافی، شیطان پرستی، آسیب‌های فضای مجازی در فضایی متفاوت، متنوع و جذاب برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است ،.

براساس این گزارش کنگره ملی سرداران و یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان از یکم تا هفتم آذرماه برگزار می‌شود. شهرستان فلاورجان دارای یک هزار و ۴۵۵ شهید، ۱۸۶ آزاده و ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc