کد خبر : 37883
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 12:09

شرکت ۳۲۰ دانش آموزدر طرح نشاط معنوی شهرستان فلاورجان

شرکت ۳۲۰ دانش آموزدر طرح نشاط معنوی شهرستان فلاورجان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طرح نشاط معنوی در ۸ بقعه متبرکه و شاخص شهرستان فلاورجان با حضور ۳۲۰ در حال برگزاری است.

، احمد آزادگی به اجرای طرح نشاط معنوی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از طرح های مهم فرهنگی اوقاف در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان اجرای طرح نشاط معنوی است که در بقاع متبرکه شاخص کشور در حال اجرا شدن است.

وی زمینه سازی حضور نوجوانان در جوار آستان مقدس امامزادگان را از اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: سوق دادن قشر نوجوان به مسائل دینی و قرآنی نیز در این طرح دنبال می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از امکانات امامزادگان در راستای ارتقاء آموزه های دینی مورداستفاده قرار می گیرد، ادامه داد: این طرح از پنجم تیر ماه در جوار حرم مطهر ۸ امامزاده شهرستان فلاورجان با حضور ۳۲۰ دانش آموز در حال اجرا است.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح کلاس های آموزشی، قرآن کریم، احکام، سرگرمی و مسابقه ‌در غالب کارگاه های آموزشی برگزار و در پایان این طرح هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان کلاس های مختلف اهدا می شود.

احمد آزادگی ضمن اشاره به این نکته که طرح نشاط معنوی با محوریت فعالیت های تبلیغی توسط مبلغین روحانی انجام می شود، اضافه کرد: در مدت زمان برگزاری ویژه برنامه نشاط معنوی در هر امامزاده ای که مجری این طرح استدوره های آموزشی با همکاری یک یا دو مبلغ با نوضوعات تبلیغی و عقیدتی اجرا می شودو دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با بهره‌گیری از دوره‌های آموزشی که به صورت تفکیک شده برگزار می‌شود در کلاس ها شرکت می‌کنند.

وی در پایان ادامه داد: کلاسهای قرآنی در رشته های روخوانی و روان خوانی و حفظ، خط و نقاشی برای دو مقطع سنی ابتدایی، راهنمایی و همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی با برنامه های متنوع در این بقاع در حال اجرا است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc