کد خبر : 37906
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 12:58

شهردار کلیشاد و سودرجان:شهادت می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند

شهردار کلیشاد و سودرجان:شهادت می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: امروز که سلطه گران غرب و شرق به دنبال تهاجم به کشور هستند، همچنان می کوشند با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات، اقتدار و سلطه گری خود را به مردم بقبولانند، تنها پارادایم شهادت است که می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند.

حامد اخگر در مراسم کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان و ۱۵۱ شهید شهر کلیشاد و سودرجان اظهار کرد: شهر کلیشاد و سودرجان، شهر رشادت ورزی و شهادت است و مردمی خیرخواه در مسیر تعالی با آرمان‌های بلند و بی ادعا دارد که در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا پیام انقلاب و اسلام در جهان انتشار یافته، تصریح کرد: امروز که سلطه گران غرب و شرق به دنبال تهاجم به کشور هستند، همچنان می کوشند با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات اقتدار و سلطه گری خود را به مردم بقبولانند، تنها پارادایم شهادت است که می‌تواند مسیر تعالی را به کشور بازگرداند.

شهردار کلیشاد و سودرجان افزود: در این مسیر مدیران شهری با سیاستگذاری صحیح گام‌های اساسی برداشته‌اند که یکی از این برنامه‌ها برگزاری کنگره شهدای شهر و یادواره شهید و شهادت است.

وی گفت: برگزاری این کنگره توانست دو نسل را با یک هدف مشترک به هم نزدیک کند، نسلی که در مقابل دشمن بعث می‌جنگیدند و نسل سومی‌ها که امروز پرچم ولایت را در دست دارند تا به صاحب اصلی این انقلاب برسانند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc