کد خبر : 39304
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 فروردین 1398 - 14:38

تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال نو

تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال نو

رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به جامعه ورزش و مردم آگاه شریف و قهرمان پرور شهرستان فلاورجان تبریک گفت.

‍ رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به جامعه ورزش و مردم آگاه شریف و قهرمان پرور شهرستان فلاورجان تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار،یا محول الحول و الاحوال،حول حالنا الی احسن الحال.

همگام شدن نوروز و شکوفایی طبیعت با ماه پربرکت رجب و میلاد مسعود امیرمؤمنان حضرت علی علیه‌السلام و ایام عبادت و اعتکاف که شکوفایی معنوی است، به فال نیک می‌گیریم و بهترین و صمیمانه ترین شادباش هایم را به مناسبت حلول سال جدید را به تمامی همشهریان عزیز بویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان تبریک عرض می نمایم.
نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.حال که طبیعت قبای سبز بر تن کرده و شمیم شکوفه ها و طراوت باران بهاری، نو شدن زمین را مژده می دهد، به استقبال سفیر نشاط و شادمانی و بهار خوش عذار می رویم.
بار دیگر در آستانه ی این شروع نو و امیدبخش، بر خود فرض می دانم از تمامی زحمتکشان این عرصه و همراهی و محبت پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران ، سازمانهای مردم نهاد و آحاد جامعه ورزش و جوانان شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با تبریک و شادباش نوروز فرخنده، سال و سالیانی سرشار از امید، بهروزی و توفیق برای تک تک آنان از آستان خداوند رحمان آرزو نمایم.
بی شک درخشش، موفقیت ها، افتخار آفرینی ها و دستاوردهایی که طی سال ۹۷ برای جامعه ی ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در عرصه های مختلف به دست آمد حاصل و مرهون تلاش و زحمات همه ی عزیزان از جمله هیات های ورزشی ؛ باشگاه ها و سازمان های مردم نهاد است. و انشالله در سال جدید با قدرت پیگیر تکمیل پروژه های در حال احداث و شروع به کار پروژه های جدید در سطح شهر و روستاهای شهرستان خواهیم بود.
از خداوند متعال مسئلت دارم که با عنایات خاصه خویش و توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره شعار خدمت بی منت را سرلوحه وظایف مان قرار داده و امید است با پیگیری های نماینده ورزش دوست و محبوب شهرستان حجه الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی و حمایت های مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر ؛ دکتر سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان و تلاش های این اداره ؛هیات های ورزشی و باشگاهها درسال ۹۸ شاهد توسعه بیشتر وموفقیت های بهتری برای ورزش شهرستان در بعد قهرمانی وهمگانی وتوسعه ی زیر ساخت های ورزشی بویژه تکمیل و افتتاح سالن بزرگ چند منظوره دو هزار نفری در مرکز شهرستان باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

رحمان رئیسی
رئیس اداره ورزش و جوانان
شهرستان فلاورجان

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc