کد خبر : 39530
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398 - 10:33

کمک مقام معظم رهبری به نیابت شهید محسن صفری به مهدیه درحال ساخت در دشتچی

کمک مقام معظم رهبری به نیابت شهید محسن صفری به مهدیه درحال ساخت در دشتچی

از طرف مقام معظم رهبری مبلغ ده میلیون تومان به نیابت از شهید محسن صفری به مهدیه ای که پدر شهید و خیران در محل زندگی شهید بنا کردند هدیه شد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در خانه شهیدان محمد تقی مهرابی و محسن صفری از شهدای شهرستان فلاورجان دیدار کرد و از خانواده و فرزندان این شهیدان دلجویی کرد.

حجت الاسلام عبداله حاج‌صادقی با بیان اینکه بنده از طرف مقام معظم رهبری مأمور هستم سلام ایشان را به خانواده شهدا برسانم گفت: جایگاه شهدا بسیار رفیع است و در نزد خداوند روزی می‌گیرند و خوشحال هستند اما سختی‌ها برای خانواده شهداست که با صبر و استقامت خود اجری همچون شهدا را خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تعبیر من در سپاه این است که خانواده‌های پاسداران همسنگر هستند و اگر همراهی این‌ها نبود آن‌ها نمی‌توانستند اینگونه مجاهدت کنند و انشالله از شفاعت شهدا بهره‌مند خواهند بود و در زندگی هم خود شهدا یاری گر آن‌ها خواهند بود.

وی با اشاره هجمه دشمنان در چهل سالگی انقلاب گفت: شهادت فرزندان و عزیزان شما در این موقع حساس توطئه دشمان را خنثی کرد و روحیه مردم را زنده نگه داشت و تشییع این شهدای مدافع امنیت همچون تشییع شهدای دفاع مقدس در ۲۵ آبان سال ۶۱ بی‌نظیر بود.

حاج‌صادقی با بیان اینکه شهید نه تنها حی و زنده است بلکه دیگران را نیز زنده می‌کند گفت: شهادت این پاسداران حافظ امنیت این کشور نه تنها درجات عالی را برای خود آن‌ها در بر داشت بلکه انقلاب ما در چهل سالگی نیاز به داشت که روحیه انقلابی و جهادی در کشور زنده بشود و انعکاس شهادت این پاسداران این روحیه را در تمام کشور تقویت کرد.

وی تاکید کرد: تفکر پاسداران اینگونه است که با تأسی از حضرت سید شهدا برای اسلام و انقلاب و نظام از جان و همه چیز خود می‌گذرند و به برکت خون شهدا خواب از چشم استکبار و دشمنان اسلام ربوده شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحیه نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) همانند دوران دفاع مقدس و زمان فرماندهان شهیدی چون شهیدان خرازی و کاظمی است گفت: من از منطقه مأموریت آن‌ها بازدید کرده بودم انصافاً لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در آن منطقه خوش درخشیده است.

در پایان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست خانواده شهدا برای انجام هماهنگی دیدار با مقام معظم رهبری گفت: انشاءالله با هماهنگی این دیدار در آینده برگزار خواهد شد؛ همچنین از طرف مقام معظم رهبری مبلغ ده میلیون تومان به نیابت از شهید محسن صفری به مهدیه ای که پدر شهید و خیران در محل زندگی شهید بنا کردند هدیه شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc