کد خبر : 39655
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 فروردین 1398 - 12:57

سیزده بدر و اجرای طرح جمع آوری سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز در فلاورجان

سیزده بدر و اجرای طرح جمع آوری سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز در فلاورجان

شهردار فلاورجان :طرح جمع آوری ماهی ها و سبزه های نوروزی در دو میدان جمهوری و نماز شهر فلاورجان انجام شد

سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سالهای اخیر “روز آشتی با طبیعت” نیز تلقی می‌شود و مردم برای تکمیل شادیهای خود و دور کردن غم و غصه با حضور در طبیعت زیبا مراسم سیزده بدر را با نشاط و شادمانی اجرا می کنند و در این میان مردم فلاورجان نیز این روز را در دامن طبیعت و باغهای سنتی در هوایی دلپذیر سپری می کنند.

شهردار فلاورجان در تشریح این خبر ضمن تبریک این روز به شهروندان، گفت: به منظور رعایت اصول بهداشتی رهاسازی ماهی های قرمز در آبهای جاری و رودخانه ها، موجب بروز مشکلات زیست محیطی برای آبزیان موجود در آن محیط ها می شود.
مهندس جواد نصری همچنین افزود: ازطرفی، سبزه های نوروزی که در سطح شهر یا طبیعت دور و اطراف رها می شوند، همه ساله خسارتهای های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند و شهرداری فلاورجان نیز سعی دارد با اجرای طرحی یکپارچه، گامی در راستای پیشگیری از این خسارت ها و حفظ فضاهای سبز شهری بردارد.
شهردار فلاورجان در ادامه گفت: با اطلاع رسانی طرح جمع آوری ماهی ها و سبزه های نوروزی به شهروندان و استقرار دو ایستگاه جمع آوری در دو میدان جمهوری و نماز شهر فلاورجان که از میادین اصلی شهر محسوب می شود از شهروندان تقاضامندیم نسبت به تحویل ماهی ها و سبزه های نوروزی خود اقدام کنند.
مهندس جواد نصری در خاتمه، اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم نیز ضمن رعایت اصول حفاظت از محیط زیست شهری، با عوامل اجرایی این طرح همکاری کرده و در حفظ فضاهای سبز شهری و محیط زیست، مشارکت نمایند .
..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc