کد خبر : 42383
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 14:30

پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس سرمایه گرانقدر نظام و انقلاب هستند

پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس سرمایه گرانقدر نظام و انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان: امروز عوامل نفوذ در ساخـتار و بدنه ارکان نظام رسوخ پیدا کرده و آن‌ها به دنبال این هستند که انقلاب به آرمان های خود دست پیدا کند.

سرهنگ پاسدار علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان که به همت کانون بازنشستگان و به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اظهار داشت: شما پیشکسوتان خود را از سپاه جدا ندانید و از ظرفیتی که در وجود شما وجود دارد کمک کننده سازمان است و تجربه‌های خود را به نسل جدید انتقال نیز دهید .

وی ادامه داد: شما سرمایه‌های گرانقدر این انقلاب و کشور هستید و پیروزی‌هایی که در کشور و ۸ سال دفاع مقدس به وجود آمد مرهون رشادت‌های شما پیشکسوتان است چرا که جوانی خود را در پای نظام و انقلاب گذاشتید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: برایند انقلاب و عظمت اسلام در دنیا جلوه گر شده است و با قدرت این پیروزی ادامه دارد و باید به این رشد و بالندگی اسلام و انقلاب افتخار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ادامه داد: خداوند شما را در عصر و زمانی قرار داد که آرزوی ۱۴۰۰ ساله تمام ائمه (علیهم‌السلام) که تبلیغ اسلام وجهانی کردن آن بود را برآورده کرد و شما در تمام حوادث و اتفاقاتی که در کشور بوجود آمد حضور داشتید و این یکی از افتخارات شما پیشکسوتان است.

وی گفت: آرمان های انقلاب بسیار بزرگ است و اگر بخواهیم به آن برسیم باید انقلابی و جهادی حرکت کنیم همانطور که در پیروزی انقلاب وجنگ ۸ ساله نشان دادید و از جان و مال خود گذشتید.

فتحیان عنوان کرد: نقش آفرینی مردم در زمان انقلاب بسیار پر تاثیر بود و شما از نزدیک آن را لمس کردید و باید قدردان زحمت های مردم باشیم مردم نیزدر این مسیر نباید دچار اشتباه شوند و از مسیر انقلاب خارج شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اشاره کرد: امروز عوامل نفوذ در ساخـتار و بدنه ارکان نظام رسوخ پیدا کرده و آن‌ها به دنبال این هستند که انقلاب به آرمان های خود دست پیدا کند.

سرهنگ فتحیان در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از عوامل نظام با بی تدبیری باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای در کشور شده‌اند و باعث نارضایتی در بین مردم شده و ریشه انقلاب را مورد هجمه و حمله قرار داد‌ه‌اند ، این انقلاب با خون شهدا و از جان گذشتگی شما عزیزان به پیروزی رسیده است و شما پیشکسوتان مانند ۸ سال دفاع مقدس جهادی و انقلابی به میدان بیایید و از انقلاب و آرمان های آن دفاع نمایید..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc