کد خبر : 43322
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 15:03

اختتامیه ” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” برگزار شد

اختتامیه ” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ”  برگزار شد

هشتمین هفته و اختتامیه ” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با حضور دکتر جهانبخش سلطانی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در شهر فلاورجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان هشتمین هفته و اختتامیه ” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با حضور دکتر جهانبخش سلطانی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در شهر فلاورجان برگزار شد

.
به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛
مراسم جشن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء کنار مزار شهدای گمنام به امامت امام جمعه شهر فلاورجان، حجت الاسلام والمسلین قدوسی آغاز شد.
هاشم شمس مدیر اجرایی جشنواره و امیرملکی از مجریان توانمند شهرستان اجرای برنامه را از ابتدا تا انتها در پنجشنبه شب، سی و یکم مردادماه به عهده داشتند.
در ابتدای مراسم قاری محترم قرآن آقای رضا جعفری، به روی استیج رفت و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید حاضرین در مراسم را به فیض رساند.
پس از وی با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران کلیه حاضرین به رسم ادب برخاسته و با زمزمه سرود ارادت ملی و میهنی خود را به این آب و خاک اثبات نمودند.
در ادامه مجری برنامه امیر ملکی با اجرای تصنیف “میهن من” حس وطن پرستی و میهن دوستی حاضرین در مراسم را بیش از پیش برانگیخت که در نوع خود کم نظیر بود.
مجریان برنامه با دعوت از جناب آقای محمدرضا شیرزادی عضو محترم شورای اسلامی شهر، ایشان بر روی استیج رفته و ضمن عرض خوشامدگویی به شهروندان عزیز، از شهردار، عوامل اجرائی و هنرمندان برگزار کننده جشنواره که در طی این مدت هشت هفته تمام توان خود را در هر چه بهتر برگزار نمودن جشنواره به کار بستند قدردانی نمود.
این عضو شورای اسلامی شهر فلاورجان، در ادامه از فرهنگ و امور فرهنگی به عنوان سرلوحه همه امور نام برد و خاطر نشان ساخت از مهم ترین امور فرهنگی که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است مقوله نشاط اجتماعی شهروندان است، که امیدواریم توانسته باشیم در طی این هشت هفته با برگزاری جشنواره تابستانه شهرمن، خانه من رضایت خاطر شهروندان را هر چند اندک فراهم نمائیم. در ادامه برنامه خواننده محبوب ” رهی عبدالهی ” با اجرای سه اثر هنری جدید خود شور و شوق مضاعفی در شهروندان حاضر پدید آورد که در پایان با تشویق بی امان حاضرین مواجه شد.
در ادامه “گروه سرود نور المبین”، با اجرای تواشیح و سرود زیبای غدیر فضای مراسم را معنوی ساخته که با توجه به عید سعید غدیر خالی از لطف نبود.
در ادامه مراسم مجریان برنامه با دعوت از هنرمند مهمان جناب آقای جهانبخش سلطانی، شهردار محترم،ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان، جناب سروان عشوری جانشین کلانتری۱۱ شهر فلاورجان، ایشان بر روی استیج رفته، و با اهداء لوح سپاس به تجلیل از عوامل اجرائی که در این هشت هفته در برگزاری جشنواره تابستانه شهرمن، خانه من حضوری فعال داشتند پرداختند. در ادامه هنرمند برگزیده تئاتر شهرستان آقای حامد کاظمی به عنوان مزاحم مجری به روی استیج رفت و با هنرمندی خود در قالب انتقاد به مجریان برنامه به فرهنگسازی شهروندی پرداخت.
در انتهای برنامه گروه کودک عمو پرواز با اجرای شاد خود، در قالب شعر کودک به آموزش کودکان و نونهالان در راستای “نظافت شهری و پاکیزه سازی محیط زیست شهری” پرداخته و در انتها نیز به تجلیل از کودکان و نونهالانی که آثار موضوعی نقاشی، ماکت و… را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند پرداختند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc