کد خبر : 43789
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 16:56

قابل توجه مسئولین شهرستان

نارضایتی مردمی از تعطیلی نانوایی‌های شهرستان فلاورجان در جمعه‌ها و روزهای تعطیل هفته

نارضایتی مردمی از تعطیلی نانوایی‌های شهرستان فلاورجان در جمعه‌ها و روزهای تعطیل هفته

بیشتر نانوایی‌های شهرستان فلاورجان، روز استراحت خود را جمعه‌ها و تعطیلات رسمی تعین کرده‌یابعضا علاوه براستراحت دریکی ازروزهای هفته تعطیلات رسمی راهم پخت نمی کنندکه تعطیلی همزمان آنها، مردم و مسافران عبوری را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ساعات پخت نامنظم و تعطیلی خودسرانه بعضی از نانوائی هادر روزهای عادی وتعطیل هفته باعث نارضایتی مردمی شده که طی تماس‌های مکرر مردمی با این پایگاه خبری به بررسی وگزارش این موضوع پرداختیم .

بیشتر نانوایی‌های فلاورجان، روز استراحت خود را جمعه‌ها و تعطیلات رسمی تعین کرده‌اند و تعطیلی همزمان آنها، مردم و مسافران عبوری را با مشکل مواجه کرده است.

    تعطیلی همزمان نانوایی‌های فلاورجان در ۲ شیفت صبح و عصرِ جمعه و روزهای تعطیل، اهالی این شهرستان را با مشکل مواجه کرده و این در حالی است که تامین نان به ویژه در روزهای تعطیل، از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان شهرستان مد نظر قرار گیرد و معمولا در این روزها مراکزی به عنوان کشیک، انتخاب شوند تا مردم و مسافران عبوری برای تامین نان مورد نیاز خود با مشکل مواجه نشوند.
    روز جمعه‌ای که گذشت یکی از شهروندان فلاورجانی در حالی که نان بسته بندی شده از فروشگاه خریده بود با ابراز نارضایتی از تعطیل بودن نانوایی‌ها به خبرنگار نیوزفلاورجان گفت: با وجود مراجعه به بیش از پنج نانوایی مختلف در سطح شهر، نتوانستم نان تهیه کنم چرا که همه آنها غیرفعال بودند.
    محمدی اضافه کرد: کاش ترتیبی اتخاذ می‌شد که حداقل چندین نانوایی به عنوان کشیک، نان مورد نیاز مردم را پخت کنند تا اینگونه سرگردان خیابانها نشویم.

وی تصریح کرد: با این وضعیت اگر چند روز پشت سر هم تعطیل باشد بیشتر مردم با مشکل مواجه می‌شوند.

یکی از مسافران عبوری هم که به سختی توانسته بود نان بسته‌بندی شده تهیه کند عنوان کرد: آدرس دقیقی از نانوایی‌ها نداشتم و با پرس و جو، نشانی چند نانوایی را از مردم گرفتم اما هیچکدام از آنها باز نبودند.

وضعیت موجود باعث شد به صورت میدانی از مراکز و نانوایی‌های سطح شهر بازدید کنیم و در این بازدیدها به بیش از هشت نانوایی شناخته شده، سر زدیم که در کمال تعجب دیدیم هیچ کدام از آنها باز نیستند.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc