کد خبر : 44325
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 16:43

فوت یک زائر فلاورجانی در حادثه تصادف ۲ اتوبوس عراقی

فوت یک زائر فلاورجانی در حادثه تصادف ۲ اتوبوس عراقی

در پی تصادف ۲ اتوبوس عراقی در محور شلمچه عراق به بصره ۲ زائر ایرانی فوت کردند و ۲۲ زائر دیگر مصدوم شدندکه دراین حادثه یداله کیانی اجگردی ازشهرستان فلاورجان دارفانی را وداع گفت

۳به گزارش پایگاه خبری نیوزفلاورجان در پی تصادف ۲ اتوبوس عراقی در محور شلمچه عراق به بصره ۲ زائر ایرانی فوت کردند و ۲۲ زائر دیگر مصدوم شدند.

«کوروش مودت» امروز (جمعه ۱۲ مهر) در گفت وباخبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز ۲ اتوبوس عراقی در ۱۵ کیلومتری استان بصره عراق با یکدیگر برخورد کردند.

 

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: در این حادثه ۳۰ زائر ایرانی که از مرز شلمچه عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی سفر می کردند دچار سانحه شدند.

 

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی ۲ زائر ایرانی فوت و ۲۸ زائر دیگر دچار مصدومیت شدند که تعدادی از این زائران به بیمارستان های بصره و ۲۲ زائر دیگر به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه  امکانات درمانی برای مداوای زائران مصدوم در خرمشهر فراهم است تصریح کرد: در حال پیگیری برای ورود ۲ زائر فوت شده در این حادثه به خاک کشور از طریق مرز شالمچه هستیم.

 

مودت اذعان داشت: حال عمومی همه مصدومین خوب است و بیشتر آنها سرپایی درمان شدند و تعدادی نیز در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر هستند و پرسنل بیمارستان در حال مداوای این حادثه دیدگان هستند.

سجاد دهگایی ۱۲ ساله اهل بروجرد و غلامرضا کیانی فرزند حسین ۵۰ ساله اهل فلاورجان دو نفر فوت شده این حادثه هستند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc