کد خبر : 44512
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 13:04

افزایش سرانه فضای ورزشی کلیشاد و سودرجان با افتتاح زمین چمن مصنوعی محله آغچه‌بدی

افزایش سرانه فضای ورزشی کلیشاد و سودرجان با افتتاح زمین چمن مصنوعی محله آغچه‌بدی

حامد اخگر شهرداد کلیشاد وسودرجان با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر کلیشادوسودرجان ۱۶ مترمربع می‌باشد و این رقم رو به افزایش است،

شهردارشهرکلیشادوسودرجان گفت: زمین چمن مصنوعی محله آغچه‌بدی در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود.

حامد اخگر با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر کلیشادوسودرجان ۱۶ مترمربع می‌باشد و این رقم رو به افزایش است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های جامعی برای توسعه فضاهای عمومی و افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی محله آغچه‌بدی در هفته تربیت بدنی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این زمین چمن مصنوعی ۸۰۰ متر مربع مساحت دارد که در راستای توزیع عادلانه خدمات محله‌ای و برقرای توازن در برخورداری از امکانات مناسب احداث می‌شود.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث این زمین چمن مصنوعی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: توسعه فضای ورزشی شهری اثرات مثبت زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا، افزایش بازده اکولوژیکی شهر و کاهش بزهکاری اجتماعی دارد به همین دلیل هزینه کردن در این امر نوعی سرمایه‌گذاری است.

اخگر به مناسب‌سازی و پیاده‌راه‌سازی پارک ساحلی شهر برای تردد سالمندان اشاره کرد و افزود: خارج شدن از فضای محدود خانه و تفریح خانوادگی از نیازهای عموم شهروندان کم توان جسمی_حرکتی است و اکنون با اجرای این پروژه این نیاز آنان تا حدودی رفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به تامین سلامت جسمی و روحی زنان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت : در مجموعه تفریحی پارک ساحلی شهر، محیط اختصاصی ورزش بانوان ایجاد و ست‌ها و امکانات ورزشی آن بروزرسانی شده است.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه فضای سبز آیینه تمام نما و نماد زیبایی یک شهر است، اظهار کرد: توسعه و نگهدای فضای سبز از مطالبات بحق شهروندان و از رسالت‌های اصلی شهرداری‌هاست.

اخگر ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از منبع تامین آب فضای سبز، جلوگیری از هدر رفت آن و حفظ و نگهداری گیاهان، آبیاری فضاهای سبز پس از اجرای پروژه لوله‌گذاری و به روش مکانیزه و در بخش دیگری با استفاده از تانکر انجام می‌شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc