کد خبر : 44742
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 9:48

آغاز خاکبرداری احداث اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد در قهدریجان

آغاز خاکبرداری احداث اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد در قهدریجان

رحمان رئیسی : چمن مصنوعی قهدریجان اولین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان و یکی از سه چمن استاندارد استان در ابعاد بین المللی است.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ‍ رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان عنوان کرد:خاکبرداری احداث زمین چمن مصنوعی قهدریجان را شروع کردیم.
وی ادامه داد : چمن مصنوعی قهدریجان اولین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان و یکی از سه چمن استاندارد استان در ابعاد بین المللی است.
رئیسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان با بیان اینکه با پیگیری های حاج آقا موسوی لارگانی نماینده توانمند و ورزش دوست مردم شهرستان و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس در یک سال اخیر به اندازه کل اعتبار بعضی از استان ها در شهرستان فلاورجان ازطریق وزارت ورزش و جوانان و چند ارگان دولتی دیگر اعتبار جهت احداث پروژه های ورزشی جذب شده‌است عنوان کرد : شاخص ترین آنها احداث پروژه بزرگ سالن چند منظوره ورزشی دو هزار نفری در سطح شهرستان های استان در مرکز شهرستان فلاورجان و همچنین شروع به کار احداث چمن مصنوعی بزرگ در شهر قهدریجان و ۱۳ چمن مصنوعی و سالن چند منظوره در شهر و روستاهای دیگر شهرستان بوده است.

وی ادامه داد :خیلی از پروژه های ورزشی شهرستان همچون سالن دو هزار نفری چند سال بود که در شهرستان قفل شده بودند که با حضور مهندس ساعدی فرماندار و نماینده ارشد دولت در شهرستان با پیگیری های متعدد و برگزاری جلسات بین ارگان های مختلف مخصوصا در تغییر کاربری ها و صدور مجوز ها مشکل پانزده پروژه ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برطرف گردید و همگی شروع به کار کردند.
وی افزود : در روزهای آینده باز هم در شهر قهدریجان شاهد شروع به کار پروژه ورزشی دیگری بعد از واگذاری زمین توسط شورا و شهرداری محترم شهر به اداره ورزش و جوانان خواهیم بود که احداث سالن چند منظوره ورزشی با ظرفیت بیش از هزار تماشاگرخواهیم بود.
رئیسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان ادامه داد:متاسفانه بعضی ها که قصد کم رنگ کردن این پروژه دارند مرتب بین مردم شایعاتی درست می کنند که این کلنگ زنی ها نمادین بوده است ولی در هفته گذشته سه چمن مصنوعی از پروژه های که سال گذشته کلنگ زنی شد به بهره برداری رسیدند ؛ خانه جوان شهرستان و چند پروژه ورزشی دیگر هم در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید و انشالله پروژه های که امسال کلنگ زنی شدند تا پایان سال یا در هفته تربیت بدنی سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

رحمان رئیسی در ادامه با بیان اینکه سالن دو هزار نفری مرکز شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است عنوان کرد :حتی پروژه های ورزشی مثل زمین چمن مصنوعی طاد که ۱۵ سال پیش کلنگ زنی و رها شده بود امسال تکمیل گردید. همچنین سالن چند منظوره شهر کلیشاد و سودرجان که بیش از ۲۰ سال از کلنگ زنی آن می گذشت هم امسال شروع به کار کرده ایم و انشالله در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: امسال با انجام این پروژه های ورزشی ۷۰ درصد در توسعه سرانه ورزشی رشد داشته ایم که در سطح استان اولین شهرستان و در سطح کشور جزء چند شهرستان برتر نسبت به جمعیت در احداث فضاهای ورزشی بوده ایم که این مهم فقط با پیگیری های نماینده محترم و دید مساعد دکتر سلطانی فر وزیر توانمند ورزش وجوانان در دولت تدبیر و امید و حمایت های دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc