کد خبر : 44959
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 17:45

دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر اصفهان

دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ نفراز عوامل اغتشاشات اخیر که اقدام به تخریب و آتش زدن ۴ بانک و یک پمپ بنزین کرده بودند و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه آنها خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل  پایگاه خبری پلیس سردار “مهدی معصوم بیگی”  اظهار داشت: در پی وقوع اعتراضاتی در شهر اصفهان مبنی بر افزایش قیمت بنزین، عده ای از مخلان نظم و امنیت عمومی و اغتشاشگران که فرصت را مناسب جولان می دیدند اقداماتی مخربانه مانند تخریب اموال عمومی، آتش زدن بانک ها و برخی مراکز و سرقت اموال آنها انجام دادند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در یکی از مناطق  شهر اصفهان نیز تعدادی بانک و یک پمپ بنزین تخریب و به آتش کشیده شد و اموال آنها نیز به سرقت رفت که بررسی موضوع و شناسایی مخربان اموال عمومی و مردم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام یکسری کارهای پلیسی و تخصصی ۳ نفر در این رابطه شناسایی و طی ۳ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تعدادی اموال مسروقه از بانک ها مانند کیس کامپیوتر، پرینتر، مانیتور و مهرشماره زن بانک از مخفیگاه این افراد کشف شد، بیان داشت: متهمان در همان دقایق اولیه اعتراضات به تخریب و آتش زدن ۴ بانک و یک پمپ بنزین در منطقه شمالی شهر اصفهان و سرقت اموال آنها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دیگر ابعاد این پرونده نیز در حال بررسی است و متهمان به مراجع قضائی تحویل می شوند اظهار داشت: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc