کد خبر : 46127
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 23:57

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

پیام  تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

به گزارش نیوز فلاورجان مهندس جواد نصری و حاج سیدمحمدرضاشیرزادی در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک و تهنیت عرض نمودند. متن پیام به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرحیم شعبان، ماه اعیاد الهی است

به گزارش نیوز فلاورجان مهندس جواد نصری و حاج سیدمحمدرضاشیرزادی در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
متن پیام به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم

شعبان، ماه اعیاد الهی است و میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) مطلعی بر این ماه پر شور است که پیامبر عظیم الشان اسلام آن را ماه خود معرفی نمود.
اعیادی که در سال جاری با نوروز باستانی ایرانیان همراه گردیده و بی شک سرآغاز سالی پر خیر و برکت برای ایران و ایرانی خواهد بود.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام روز جانباز در واقع قدردانی از رشادت ها و سلحشوری های دلاورمردانی است که چون کوه استوار در دفاع از میهن عزیز اسلامی مان چه در روزهای جنگ تحمیلی و چه در روزهای جنگ اقتصادی و چه امروز در نبرد بیولوژیک ایستاده اند و پا به پای مردم رشید ایران زمین حرکت کرده اند.

پاسداران همواره در مسیر ولایت , گوش به فرمان ولی امر خویش در زمان زعامت آن پیر فرزانه حضرت امام خمینی (ره) و امروز پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده اند و از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران دریغ ننموده اند.

امروز در شرایطی که ایران اسلامی به عنوان بخشی از جامعه جهانی درگیری کم سابقه ای را با ویروس کرونا تجربه می کند پاسداران غیور انقلاب اسلامی در کنار کادر درمانی و مردم فهیم شهر در خط مقدم این مقابله تاریخی قرار گرفته اند و توانسته اند بخش عظیمی از بار این اقدام بزرگ را بر دوش بکشند.

اینجانبان ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز شهر، امیدوارم در سایه همدلی و وحدت موجود در شهر، با تلاش شهروندان و دستگاه های اجرایی بتوانیم از بحران ویروس کرونا با سرافرازی عبور کنیم و روزهایی سرشار از آبادانی، پیشرفت و توسعه را در سال جهش تولید برای دیار خط شکنان بسازیم
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc