کد خبر : 46207
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 23:49

تردد در روزهای ۱۲و۱۳ فروردین ماه مطلقا ممنوع/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۲۵۲خودرو در اصفهان

تردد در روزهای ۱۲و۱۳ فروردین ماه مطلقا ممنوع/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۲۵۲خودرو در اصفهان

_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه امسال تردد خودروهای شخصی از درب منازل مطلقا ممنوع است.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: رانندگانی که در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر اصفهان تردد کنند علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با برخورد قاطع پلیس روبرو می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تاکنون ۲۵۲ خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به جریمه ۸ هزار و ۶۵۲ خودرو در طرح زوج و فرد طی ۴۸ ساعت گذشته و جریمه ۹۷۱ خودرو که در حاشیه زاینده رود توقف کرده بودند اظهار داشت: افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند بدانند این بی مبالاتی های یک حق الناس است و چه حق الناسی بالاتر از اینکه سلامت مردم را به خطر بیاندازند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد نیروهای خدماتی و امدادی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تمهیداتی در نظر گرفته که بتوانند با ارائه حکم ماموریت و کارت شناسایی ماموریت هایشان را انجام دهند.

سرهنگ محمدرضا محمدی همچنین اشاره ای نیز به همکاری بیش از ۸۰ درصد مردم فهیم اصفهان با پلیس و دیگر دستگاه ها کرد و اظهار داشت: توقف در حاشیه زاینده رود و دیگر پارک ها و محل های تفریح تا حد زیادی کاهش یافته که این مهم می تواند در قطع زنجیره کرونا کمک زیادی کند، البته تردد با پلاک های شهرستان های استان اصفهان در شهر اصفهان وجود دارد که از هم استانی عزیز تقاضا می شود حتی الامکان از سفر به شهر اصفهان خودداری کنند./

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc