کد خبر : 46307
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 9:25

شهردار کلیشادوسودرجان:اختصاص ۳۰۰میلیون ریال برای مقابله با کرونا

شهردار کلیشادوسودرجان:اختصاص ۳۰۰میلیون ریال برای مقابله با کرونا

شهردار کلیشادوسودرجان از اختصاص ۳۰۰میلیون ریال از بودجه شهرداری،برای برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا اختصاص داده شده است.

به گزارش نیوز فلاورجان حامد اخگر با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دلیل اهمیت و حساسیت آن اقدامات وسیعی انجام شده است اظهار کرد: ۳۰۰ میلیون ریال برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا از بودجه شهرداری، اختصاص داده شده است.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن اطلاع‌رسانی به شهروندان جهت ثبت نام در سامانه سلامت و نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر، توزیع ماسک و دستکش و لوازم بهداشتی بین کارگران و کارمندان شهرداری، ضدعفونی و گندزدایی شبانه روزی خیابان‌های و معابر شهری و مبلمان شهری، ضدعفونی روزانه مراکز درمانی شهر به ویژه بیمارستان شفاء به صورت مستمر انجام می‌شود.
شهردار کلیشادوسودرجان یادآور شد: از طریق فضای مجازی و هشتگ‌های “در خانه می‌مانیم” و “کرونا را شکست می‌دهیم” شهروندان به ماندن در خانه تشویق شدند و طرح مسدودسازی ورودی‌های شهر و پارک‌ها از ۱۲ تا ۲۱ فروردین و استقرار ایستگاه پایش سلامت از یکم تا ۲۰ فروردین در ورودی شهر اجرا شد.
اخگر گفت: طبق بخشنامه و دستورالعمل‌ها و با هدف جلوگیری از حضور و تجمع شهروندان در شهر و شهرداری و نیز حمایت از کسبه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مهلت پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت تمدید شد.
وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور، اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه‌کنی این بیماری را بدون وقفه ادامه می‌دهند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc