کد خبر : 46558
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 23:12

ماه رمضان فرصتی برای دعا، نیایش و شب زنده‌داری است

ماه رمضان فرصتی برای دعا، نیایش و شب زنده‌داری است

امام جمعه بخش قهدریجان :پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه رحمت و ضیافت بر درگاه معبود یکتا را به مردم شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت می‌گویم.

به گزارش نیوز فلاورجان امام جمعه بخش قهدریجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در پیامی  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را   به مردم شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت گفت :
متن پیام به‌شرح زیر است:
بسم رب الشهر الرمضان
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ (آیه ۱۸۳ سوره بقره)

ای افرادی که ایمان آورده اید! روزه بر شما نوشته شده ، همان گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند نوشته شد تا پرهیزکار شوید

پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه رحمت و ضیافت بر درگاه معبود یکتا را به مردم شهرستان فلاورجان به ویژه مردم شهید پرور قهدریجان که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند، صمیمانه به مردم شریف قهدریجان تبریک و تهنیت می‌گویم.
ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گران‌قدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.
در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولی‌عصر(عج) را مسئلت دارم.
سید محمد علی هاشمی

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc