کد خبر : 46840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 16:02

رفع تعرض از حریم خط لوله ۱۲ اینچ انتقال نفت کوره مسیر اصفهان -آبنیل

رئیس حراست منطقه اصفهان خبر از تخریب سازه غیرمجاز در حریم خط لوله ۱۲ اینچ نفت کوره مسیر اصفهان ـ آبنیل داد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، روح الله فرمانیانرئیس حراست خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان  در این باره گفت: طبق قوانین و مقررات به منظور حفظ امنیت و صیانت از شریان های حیاتی کشور، رعایت حریم خطوط لوله مواد نفتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی لازم الاجراست، بر همین اساس با مجوز مراجع ذیصلاح نسبت به تخریب و آزادسازی ۱۸ متر ساخت دیوار غیرمجاز در حریم خط لوله ۱۲ اینچ انتقال نفت کوره اصفهان به پایانه آبنیل در کیلومترهای ۳۲ و ۳۴ اقدام شد.

وی ادامه داد: علی رغم تذکر شفاهی و کتبی از سوی حراست منطقه به مالکان زمین باغی فوق، اقدامی از سوی آنان صورت نگرفت، لذا این واحد با پیگیری و همکاری واحد حقوقی در خصوص آزاد سازی حریم و رفع تعرض وارد عمل شد.

فرمانیان افزود: در نهایت با اخذ حکم قضایی از سوی دادستانی فلاورجان و دستور تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نمایندگان حراست، مأموران انتظامی شهر ابریشم و یگان امداد در محل مورد نظر، تخریب دیوارهای احداث شده با همکاری واحد ترابری انجام شد.

وی تأکید کرد: رعایت حریم خطوط انتقال مواد نفتی جهت حفظ جان و مال هموطنان و محیط زیست الزامی است و ضرورت دارد هر گونه تعرض به حریم قانونی این خطوط در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود زیرا با گذشت زمان ضمن خطرات احتمالی ذکر شده مستلزم صرف وقت و هزینه می باشد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc