کد خبر : 46900
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 10:48

روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان

روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان

جواد نصری شهردار فلاورجان و سیدمحمدرضا شیرزادی ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش نیوز فلاورجان ، جواد نصری شهردار فلاورجان و سیدمحمدرضا شیرزادی ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن پیام به مناسبت گرامیداشت سالروز جهانی روز قدس بدین شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین» است.

روز جهانی قدس؛ روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان دراعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج‌کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغال‌گری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام نمایند.

اعضا شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار ، مدیران ، کارمندان و کارگران شهرداری فلاورجان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی(اسرائیل)، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین اعلام نموده و ضمن تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، اعلام می‌داریم .

امیدواریم در سالی که با یاد و نام علمدار آزادی قدس، سید الشهدای جبهه‌ی مقاومت، سردار سرفراز اسلام، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پیوند خورده است و بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا هیچ تجمعی نداریم. در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۹۹ در ساعت ۱۲ ظهر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گوش جان می سپاریم. رسانه‌های عمومی شهر و شهرستان نیز در فضاهای مجازی بیشتر از سالهای گذشته به مسئله اشغال سرزمین های مسلمانان و جنایات و آدم کشی های این خونخواران جهان خواه پرداخته و صدای مظلومیت مردم فلسطین را بار دیگر به گوش جهانیان برسانند.

جواد نصری_ سیدمحمدرضا شیرزادی

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc