کد خبر : 46956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 7:15

کانون‌های مساجد فلاورجان ۱۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع کردند

کانون‌های مساجد فلاورجان ۱۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع کردند

توکلی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان گفت: کانون های مساجد این شهرستان یکصد و بیست هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع کردند.

 به گزارش نیوز فلاورجان به نقل شبستان «نوید توکلی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان با اشاره فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد فلاورجان در ایام کرونایی و ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ملی «راهکار» اظهارداشت: تولید ماسک، توزیع بسته های فرهنگی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی و کمک به ستاد کرونا شهرستان برای مدیریت پیشگیری از شیوع بیماری ها از اقدامات مهم این‌مراکز است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان افزود: ۱۲۰ هزار ماسک در کارگاه های کانون های این شهرستان تولید و در بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی گفت: بسته های بهداشتی شامل مواد شوینده، ضد عفونی کننده و ماسک بوده و در بسته معیشتی گوشت، حبوبات و مواد غذایی پیش بینی و قرار گرفته است.

توکلی از توزیع تعدادی لباس و پوشاک نیز برای خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: حمایت از خانواده های نیازمند جزء اصلی برنامه های کانون های مساجد در بخش شهری و روستایی در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: ضدعفونی مناطق مختلف شهر و روستاها و همچنین کمک در کنترل ورودی مناطق مختلف شهرستان توسط بچه های مسجد انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان یادآورشد: فعالیت فرهنگی و آموزشی با موضوع کرونا و همچنین فعالیت فرهنگی برای اوقات فراغت مردم در بستر فضای مجازی انجام شد که کانون هدی مساجد در این دسته از فعالیت ها پیش قدم بودند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc