کد خبر : 47521
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 16:58

رقابت بیش از ۳۱۲۵ فلاورجانی برای کنکور ۹۹در ۴ حوزه امتحانی

رقابت بیش از ۳۱۲۵ فلاورجانی برای کنکور ۹۹در ۴ حوزه امتحانی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در فلاورجان گفت: سه هزار و صد بیست پنج داوطلب کنکور سراسری در شهرستان فلاورجان با هم رقابت می کنند.

قربانعلی کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در فلاورجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار نیوز فلاورجان اظهار داشت: کنکور سراسری سال ۹۹ از چهارشنبه هفته جاری ۲۹ مرداد تا شنبه یکم شهریور همزمان با سراسر کشور با رعایت شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی در حوزهای امتحانی شهرستان فلاورجان  برگزار می شود.

وی ادامه داد:انتخاب سالنهای  آزمون، با گنجایش مناسب در نظر گرفته شده و صندلی‌ها با فاصله فیزیکی مصوب ۱۸۰ سانتی متر از هم، چیده شده است.

وی در ادامه  تعداد حوزه های این آزمون در فلاورجان  را ۴ حوزه عنوان کرد و اظهار کرد : سالن کنگره شهدای خط شکن ، دبیرستان امام خمینی ، ورزشگاه شهید عرب  و سالن نمازخانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج  فلاورجان از حوزه های برگزار این کنکور ۹۹هستند.

وی در خصوص تعداد داوطلبان کنکور ۹۹ شهرستان فلاورجان ادامه داد:در کنکور سراسری امسال سه هزار و صد بیست پنج دواطلب  فلاورجانی  با هم رقابت می‌کنند.که از این تعداد ۲ هزار و ۸ شرکت کننده زن و یک هزار و ۱۱۷ نفر مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در فلاورجان  با اشاره به اینکه این داوطلبان در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با هم به رقابت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۴۱۷ نفر در گروه آزمایشی ریاضی، ۷۲۳ نفر انسانی، ۱۳۱۳ نفر تجربی،۲۹۶ نفر در هنر و ۳۷۶ نفر در نیز در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.که بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی است.

وی با بیان اینکه  باجه  رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ در دانشگاه آزاد فلاورجان مستقر می شود افزود :کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۸ تا روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

کاظمی در پایان  از آمادگی کامل شهرستان برای  برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود:از همه ظرفیت‌های آموزش وپرورش و همکاری ادارات و نهادها در برگزاری آزمون سراسری استفاده می‌شود و  تمام نکات ایمنی و بهداشتی در برگزاری این آزمون رعایت و خانواده‌ها از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc