کد خبر : 47764
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 18:19

دهیار رابط بین مردم و مسئولان است

دهیار رابط بین مردم و مسئولان است

محمود درویشی :دهیاران به‌عنوان رابط مردم با بخشدار و مسئولان باید کمبودها و مشکلات را در روستاهای خود احصا کنند و ما نیز وظیفه ‌داریم درحد توان این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، پس از معارفه محمود درویشی به عنوان بخشدار جدید مرکزی فلاورجان، روز پنجشنبه ۲۷شهریور، اولین نشست وی با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با هدف آشنایی با دهیاران و بررسی وضعیت دهیاری‌ها و همچنین مسائل و مشکلات مرتبط، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بنا بر این گزارش، درویشی در این نشست ضمن خداقوت به حاضرین در جلسه که همواره برای پیشرفت روستاها و افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان شریف حوزه بخش مرکزی تلاش می‌کنند، دهیاری را نهادی تاثیر گذار در توسعه پایدار در روستاها دانست و گفت: روستا به معنای واقعی کلمه باید باعث ایجاد رونق اقتصادی شود و نقش دهیاران در این زمینه مهم است و همه مسئولان در راستای توسعه پایدار در روستاها باید تلاش کنند.

بخشدار مرکزی فلاورجان افزود: دهیاران به‌عنوان رابط مردم با بخشدار و مسئولان باید کمبودها و مشکلات را در روستاهای خود احصا کنند و ما نیز وظیفه ‌داریم درحد توان این مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه نیز هر یک از دهیاران ضمن بیان معظلات و مشکلات مرتبط، توضیحاتی را درخصوص ظرفیت‌ها و پتانسیل روستای خود شرح داده و گزارشی مختصر از فعالیت‌های انجام شده ارائه نمودند و مقرر گردید جلسات و بازدیدهای میدانی و دوره‌ای از روستاهای بخش مرکزی انجام گردد و برنامه‌ریزی های لازم متناسب با شرایط هر روستا صورت پذیرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc