کد خبر : 48434
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 19:13

باصدورپیامی

« رئیس ستاد سیدابراهیم رئیسی در شهرستان فلاورجان، از حضور باشکوه دیار خط شکنان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد»

« رئیس ستاد سیدابراهیم رئیسی در شهرستان فلاورجان، از حضور باشکوه دیار خط شکنان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد»
مصطفی هادی زاده رئیس شورای هماهنگی ستاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی در شهرستان فلاورجان با صدور پیامی از حضور و مشارکت مردم شهرستان فلاورجان در انتخابات 28 خرداد 1400 قدردانی کرد.
به گزارش نیوز فلاورجان :
مصطفی هادی زاده رئیس شورای هماهنگی ستاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی در شهرستان فلاورجان با صدور پیامی از حضور و مشارکت مردم شهرستان فلاورجان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است :
اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ.
(پروردگارا به سوى تو مشتاقیم‏ براى یافتن دولت کریمه‏ اى که اسلام و اهلش را به آن عزیز گردانى، و نفاق و اهلش را به وسیله آن خوار سازى)
حماسه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران عزیز، باردیگر اثبات کرد «جمهوریت» و «اسلامیت» بعنوان دو رکن اساسی از یادگار خمینی کبیر(ره) همچنان اولویت نخست مردم ایران است.
حضور با بصیرت هم وطنان عزیز خصوصاً مردم ولایتمدار شهرستان فلاورجان که همواره در تمامی جبهه ها به دیار خط شکنان شهره است، نور امیدی بود برای رقم زدن آینده ای بهتر. آینده ای سرشار از پیشرفت و عزتمندی.
اکنون فارغ از رقابت های انتخاباتی، امروز پیروز میدان انتخابات، تمام کسانی هستند که پای صندوق های رأی حاضر شدند و انتخابات را با مشارکت حداکثری معنا بخشیدند.
یقیناً تلاش آحاد جامعه در ایجاد یک دولت قوی و کارآمد برای ایران سرافراز، مستلزم یک اراده همگانی است. اراده ای که گوشه ای از آن در ۲۸ خرداد نمودار شد و‌ موجبات ناامیدی دشمنان این سرزمین را فراهم نمود.
اینجانب از تمام همشهریان عزیز در شهرستان فلاورجان، خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولین، علما، همکاران ستادهای مردمی و مشارکت کنندگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور و تلاش های بی شائبه خود شور انتخاباتی عزت مندانه را فراهم نمودند کمال تشکر و قدردانی را داشته و برای ایشان از خداوند منان، سربلندی و توفیق آرزومندم.
مصطفی هادی زاده
رئیس شورای هماهنگی ستاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی در شهرستان فلاورجان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc