کد خبر : 48668
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:31

سند ماکیت رقبه در فلاورجان صادر شد/وقف خانه برای خیرات و مبرات

سند ماکیت  رقبه در فلاورجان صادر شد/وقف خانه برای خیرات و مبرات
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت برای 46 رقبه شهرستان فلاورجان صادر شده است.

به گزارش نیوز فلاورجان ،‌عبدالرحیم نظری با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: ۹۴ نفر از فعالان قرآنی شهرستان فلاورجان برای مشارکت در این مسابقات ثبت‌نام داشتند که متاسفانه به دلیل تشدید وضعیت شیوع کرونا تنها ۱۵ نفر از این افراد موفق به حضور در مسابقات مرحله شهرستانی شدند.
وی افزود: از بین نفر شرکت کننده در بخش شهرستانی چهار نفر شامل دو نفر خانم و دو نفر آقا برای حضور در مسابقات استانی انتخاب شدند که پس از برگزاری مرحله استانی مسابقات هیچ یک از این شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه استانی نشدند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان با اشاره به ثبت یک وقف جدید در شهرستان فلاورجان ابراز داشت: این وقف که شامل منزل مسکونی بوده توسط واقف با نیت خیرات و مبرات به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه این منزل مسکونی به متراژ ۲۱۱ متر و در روستای آغچه بدی است، اضافه کرد: ارزش ریالی این ملک حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
نظری همچنین به سهمیه شهرستان فلاورجان در زمینه دریافت اسناد مالکیتی موقوفات استان اصفهان در سال جاری اشاره کرد و گفت: سهیمه اعلام شده از سوی اداره کل ۸۰ رقبه بوده است که خوشبختانه تاکنون برای ۴۶ رقیه محقق شده است.
وی ادامه داد: سند موقوفه سنگانچه متعلق به مسجد عتیق فلاورجان از مهم ترین اسناد بوده که ۴۵ رقبه را شامل شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان تصریح کرد: دریافت سند امامزاده یونس زازان نیز از دیگر اسناد دریافتی در این شهرستان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc