کد خبر : 48674
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 17:15

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان:

برگزاری راهپیمایی جاماندگان حسینی در فلاورجان

برگزاری راهپیمایی جاماندگان حسینی در فلاورجان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از برگزاری راهپیمایی جاماندگان حسینی در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: درب همه امامزادگان شهرستان برای ورود زائران باز است.

به گزارش نیوز فلاورجان عبدالرحیم نظری با اشاره به برنامه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در اربعین حسینی اظهار داشت: درب همه امامزادگان شهرستان برای پذیرش زائران در این ایام باز است و همایش جاماندگان اربعین در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همزمان با روز اربعین تجمع مردم در مرکز شهرهای شهرستان فلاورجان انجام و راهپیمایی جاماندگان اربعین تا امامزادگان شاخص شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: در شهر قهدریجان مردم و هیئات از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید محمد حرکت می‌کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه دانشجویان شهرستان نیز از مرکز شهر شرودان به سمت امامزاده شریف پیاده روی خواهند کرد، افزود: ساعت ۱۱ روز اربعین نیز در این امامزاده زیارت اربعین برگزار می‌شود و در شب اربعین نیز در این امامزاده مراسم عزداری و توزیع نذری را خواهیم داشت.
وی گفت: همچنین ویژه برنامه عزاداری در امامزاده سید محمد لارگان نیز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در شهر فلاورجان نیز همه هیئات از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید محمد پیاده روی خواهند داشت.
نظری با بیان اینکه در بقعه یونس زازران و بقعه انوش نیز برگزاری مراسم اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد:‌روضه خوانی، ‌منبر، نماز جماعت و سینه زنی در همه مراسم‌های ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc